Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#41086
Zoals het topic al aangeeft... zal ik gaan voor zwarte Audi ringen, zilveren of grijze (in de kleur van de auto)?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Op de 1ste foto zitten er nog geen ringen op maar het effect zal vrijwel gelijk zijn. De ringen op de achterklep komen ook weer terug en die worden dus ook zwart of zilver.

Het zilver komt terug in het de tankklep en de velgen.. het zwart matched met de rest van de hoogglans zwarte delen.

De grijze toegevoegd.. ziet er wel goed uit maar denk toch dat ik voor de zilvere ga. Nog even een paar detailfoto's

Afbeelding Afbeelding


Ik hoor het graag!

Groeten,
Ramon
Laatst gewijzigd door projecTT-ONE op ma aug 03, 2009 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#41088
Mij lijkt zilver (chroom) toch wel het mooiste. Blijft het een beetje een status symbool :) wat het ook is natuurlijk :wink:
Zwart lijkt me zo doods ogen...

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Geert
#41089
ik zou lekker chroom houden, maakt hem net wat sjieker. Als je het logo zwart maakt valt het niet meer op, kan je beter een embleemloze grill nemen.
Maar das natuurlijk persoonlijk.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41093
zilver ;) zwart is niks
Gebruikersavatar
door denders
#41104
Zilver, ..ik mis de lipgloss op het smoeltje 8)
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41108
Ik zou ook voor zilver gaan, zwart op een zwarte achtergrond zie je nagenoeg niet meer. Ik sluit me bij Geert aan, ga voor een embleemloze grille of kies voor zilver.

Er is ook nog een andere optie, ik zag dat je je grille hoogglans zwart had gespoten, maak je audiringen in de kleur van je auto.
Leuk detail dat de kleur dan weer terugkomt in je logo. Geloof dat die audiringen iets van een tientje kosten bij de dealer, je zou dus eens een proefsetje kunnen maken.
Het is natuurlijk wel een kwestie van persoonlijke smaak, heb nu eenmaal een beetje aparte ideeën wat styling betreft ;)



Grtn Henk
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#41110
Dus de meesten zouden voor zilver gaan... goed om te weten. Was namelijk ook mijn eerste idee maar na een tijdje "zwart-rijden" vond ik dat ook wel iets hebben.

@Henk: Ik kreeg bij de grille een hele mooie nieuwe dus ik zou het inderdaad op de oude ringen kunnen uitproberen. Denk alleen dat je er niet bijster veel van ziet, valt iig minder op dan het zilver.
Gebruikersavatar
door sweeper
#41112
Ik zeg ook zilver (chroom) Je rijdt tenslotte Audi, geen Golf GTI :roll:
Gebruikersavatar
door jackk
#41113
Hoi Ramon,

Wat ziet hij er goed uit je TT. Super kleur.

Wbt de audi ringen sluit ik me aan bij Henk. Juist omdat je zo'n unieke kleur hebt zou ik de ringen in de kleur van je auto nemen. Mooi detail om bij wat zaken terug te laten komen.

Gr,
Jack
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#41116
Jack, dank je..

Op de voorkant zou het wel kunnen, maar wat doe ik dan met de achterkant? Als ik die in kleur mee spuit zie je ze helemaal niet meer of ik moet die juist weer in het zwart doen?!
Gebruikersavatar
door jer84
#41117
Hoi,

wat misschien ook mooi is om de kleur van je velgen te kiezen.

Gr,

Jermaine
door Brian-TT
#41120
Je moet gewoon doen wat jij mooi vind !!

en als ik jou was zou ik zwarte ringen doen !
door philipc
#41124
Persoonlijk vind ik zwarte ringen op een zwarte grille erg mooi staan.

Net wat anders dat het standaard zilver. Ook al zijn de ringen dezelfde zie je ze nog zitten.

Heb zelf ook zwarte ringen (zowel voor als achter), ook mijn TT logo achter is zwart :D

Weet niet of er in mijn garage een foto staat van mijn grille met zwarte ringen, als je wilt kan ik vanavond wel een foto posten..

Gr, Philip
Gebruikersavatar
door Peultje
#41126
cker weten zilver, voor en achter, als je voor in de kleur van de auto zou doen, moet dat achter eigenlijk ook, en dan camofleer je ze eigenlijk, net of ben je bang om te laten zien dat je audi rijd, als je voor en achter gewoon zilver houd, valt het op de normale manier op en je moet trots zijn dat je audi rijd dus dat het opvalt maakt niet uit.

daarbij komt nog es dat je steeds minder chroom krijgt anders, dan houd je in principe alleen de tankdop nog zilver en dan krijg je te veel kleurverschil..

hierbij heb ik mijn mening gegeven :P

HELE MOOIE AUTO OVERIGENS!!!!!!

gr,

Gerard
Gebruikersavatar
door screamer
#41149
Zou ze chroom houden, omdat je grille al zwart gespoten is. De ringen vallen anders helemaal weg. En ik ben bang dat een zwart logo achter er een beetje 'goedkoop' uit komt te zien.

Maar zal ze lekker maken zo als jij ze mooi vind.

Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]