Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41549
Mallen van de bmpers zijn hetzelfde van basis alleen de lip ebben ze aangepast en de zijdes zo ok geldt t voor de V6 achterbumper dat die die maffe randjes extra heeft achter, je moet ens weten wat een compleet nieuwe mal zou kosten du proberen ze zoveel mogelijk hetzelfde te houden. Verschil in pasvom van grilles is er ook, aar mep ff net met beleid wat ertegen en t zit ook zodner dat t na verloop van tijd stuk gaat. maar goed zo ben ik en anderen zullen t andes gewoo niet willen moneteren als t wat wringen is.
door Brian-TT
#41553
dus het past gewoon volgen jou Ronny ????
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41557
de bovenste grilles schelen miniem van pasvorm dus verwacht niet dat onder iets gewijzigd is. Zal hoogstens aan het materiaal ligge dat t een net wat anders gevord is want tussen dezelfde grilles kan ook iets verschil zitten, de dealer weet dat soort dingen veelal wel en anders eens dennis van designcar vragen die weet dat vast wel
door Brian-TT
#41558
de bovenste grille past zonder probleem, maar van een V6 bumper is het onderste gedeelte van de bumper heel verschillend.
de twee grilles aan de zijkanten zijn totaal anders. maar is de middelste opening wel even groot ??!?!

ik ga volgende week toch een bezoekje brengen aan design-car, dus vraag het wel ff aan Dennis.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41560
lijkt me wel, want opzij zitten die happers waardoor alleen de buitenste anders zijn
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]