Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#42533
Zuur...

Volgend keer je camera met datum aan, even op de velgen zetten dus voordat er aan de wielen geklust gaat worden :wink:

Ik hoop dat alles goed gaat komen Joop, er kan best wel iets leuks vanaf nu na die rompslomp!



Grt, Dennis.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42535
Eigenlijk wel bezopen dat je alles op voorhand moet gaan vastleggen, maar het lijkt niet anders meer te kunnen tegenwoordig...
Straks moeten we nog alle gesprekken gaan opnemen enzo :lol:
Hopelijk krijgt ook dit voorval een goed einde :wink:

Eerst zondag maar eens richting Enschede bij Design-Car kijken, tenminste nog een leuk weekend voor de boeg :thumbright:
Gebruikersavatar
door denders
#42537
Ja precies, maar kun je nagaan..zo ben ik al moeten gaan denken op voorhand :cry:

komt vast goed!
Gebruikersavatar
door Vincentos
#42543
Nette brief/mail.

Echter had ik zelf de zin over het stelletje amateurs eruit gelaten. Speel op de bal...niet op de man :lol:
Maar goed, hopen dat de schade wordt hersteld.
Maar het blijft heel vervelend dit soort dingen. Ik heb onlangs ongeveer hetzelfde meegemaakt met een andere audi. Distributieriem laten vervangen, haal ik de auto op, brand het ABS lampje.
Dealer weet van niets, kan niet door hun veroorzaakt zijn want daar zijn ze niet geweest.
(uiteindelijk zefl opgelost met de el-cheapo vag-com kabel :D

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door denders
#42552
..en zo'n dealer zegt dan niet even: "kom maar ff langs dan resetten we dat een keertje ff"

:roll:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42564
Vincentos schreef:Echter had ik zelf de zin over het stelletje amateurs eruit gelaten. Speel op de bal...niet op de man :lol:
Weten ze meteen wat ze zijn :wink: Oh, wisten ze al trouwens, haha, dat had ik ze gisteren persoonlijk al medegedeeld :roll:
Maar het is nog altijd de man die de fouten maakt, niet de bal :wink:
Heb btw nog geen reactie gehad...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42581
tjah, geen reactie, vind je t gek? ze kunnen al niet met auto's omgaan laat staan met de eigenaren ervan :lol: (sorry moest dr ff uit ;) )
Gebruikersavatar
door Mischa
#42584
Maar gek genoeg wilt bijna iedereen een auto die 100% dealer onderhouden is :roll: ...

Succes met het hele verhaal Joop! Hoop dat je snel een keer van het gezeur af bent!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42605
Dealer onderhouden zegt ook niet alles, daar schrijven ze liever meer uren weg en extra onderdelen die niet nodig zijn... alhoewel kleinere (vak)garages er inmiddels ook wat van kunnen.
Gebruikersavatar
door stivoman
#42627
Flink balen zeg! Ik ken het gevoel.. :evil:

Vorige auto net de front opnieuw laten spuiten, ik lekker naar huis roffelen..

Op de snelweg rijd er zo iemand mijn zeikant in.. :smt013

Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen :(

Succes!

Grtz, Steven
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42889
Vanmorgen heb ik een gesprek gehad met een aantal topstukken uit de organisatie van de dealer. Het zat ze blijkbaar nogal hoog dat ik dit voorval op internet had gezet (Autoweek & TT-forum) alsook gemeld had bij PON. Het gesprek verliep voortvarend en ze gaven meerdere malen toe tijdens de reparatiewerkzaamheden diverse fouten gemaakt te hebben. Om deze kwestie recht te zetten en de naam te kunnen zuiveren hebben ze mij aangeboden om zondermeer de schade te herstellen, de klacht die ik had gemeld over het rammelende geluid bij het rijden over een klinkerweg (waarschijnlijk iets met de stabilisator) op te lossen en mij een prijsreductie te geven van 50% op de eerstvolgende servicebeurt (melding in DIS).
Daarnaast heb ik gratis passend vervangend vervoer gekregen, te weten een Audi A8 4.2 TDI (240Kw) :)

Al met al een vruchtbaar gesprek en als alles naar behoren is afgerond worden de eerdere bevindingen over dit bedrijf uiteraard positief bijgesteld.

Wordt vervolgd!

Groeten
Joop
door joTTie
#42890
wow, waar kunnen ze mijn velgen beschadigen ;)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#42891
dat zijn goede berichten joop! ze zijn dus wel bang geworden van je bericht en het
verhaal te verspreiden op internet.

en die leenauto die je krijgt is ook niet mis, weer eens een andere audi waar
je normaal gesproken in rijdt :D

gr.dennis
Gebruikersavatar
door denders
#42898
Zie je wel.. Echt klagen als je in je recht staat helpt!

Top!
door Brian-TT
#42906
Ze zullen wel onder de indruk zijn geweest van het feit dat je het op het TT forum hebt gepost, dat wordt door zoveel mensen gelezen........ ;-)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]