Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42507
Ik tref het wel mensen, met m'n 19" Nuvolari's...
Hoeveel pech kun je hebben:

14-02-2009
Set nieuwe Nuvolari's gekocht: (Topic: Nieuwe velgen & Banden)

26-03-2009
Achterzijde bestuurderskant geraakt door wagen met aanhanger:
Afbeelding

15-07-2009
Nog geen 3 uur nadat ik mijn wagen had opgehaald van herstel eerste schade:
Afbeelding
...vlammen ze 'm aan de voorkant in elkaar :?
Wederom met een aanhanger

10-09-2009
Draagarmrubbers vervangen. Zou dezelfde dag klaar zijn, maar heeft uiteindelijk bijna 5 dagen geduurd. Kom ik daar, zijn ze nóg niet klaar; de wagen moest nog worden uitgelijnd. Weer een keer voor terug moeten komen...
Enfin, wagen weggebracht voor uitlijning, kom ik 'm weer ophalen: blijken alle 4 de velgen beschadigd:
Afbeelding

Het zal mij waarschijnlijk niet gegund zijn een set onbeschadigde velgen, maar je vraagt jezelf toch af.....
Enig lichtpuntje wat ik bedenken kan is dat alle voorvallen niet door mijzelf zijn veroorzaakt, dus zelf hoef ik het niet te betalen, maar wat een gezeur elke keer :?

Zo dat wilde ik ff kwijt :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#42508
dat is ook een lelijke schade zeg! de eerste schade aan je linkerachterscherm
had ik al gezien met de meeTTing bij jos in dieverbrug.

is de tweede schade aan je linker voorscherm? gelukkig krijg je het geld uit
de verzekering maar wanneer het gebeurd baal je flink.

maar hoe komen de velgen beschadigd dan?

wat betreft de draagarmrubbers: wat duurt dat associaal lang zeg, ik het
zo`n draagarmrubber binnen een half uur erin inclusief de-en montage.

gr.dennis


,
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42510
Tja, ze hadden eerst de verkeerde binnengekregen en moesten opnieuw worden besteld. De schade aan de velgen is ontstaan door de klemmen van het uitlijnapparaat. Gewoon lomp en onbedachtzaam te werk gegaan denk ik.
2de schade is idd aan de linker-voorzijde (bestuurderskant).

Je wordt er op een gegeven moment wel een beetje moedeloos van, kan ik je zeggen....

Groeten
Joop
door creative117
#42511
Dag Joop,

ik wens je heel veel sterkte in deze donkere dagen. Om het allemaal toch dragelijk te houden zou ik zeggen, instappen en tuffen met die bak.

Groet,

Roger
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42512
Gelukkig zijn de eerste 2 schades nu helemaal hersteld, dat is dan weer achter de rug :wink:
Het vervelende is dat je dan eindelijk denkt alles gehad te hebben, verrassen ze je weer...
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#42513
maar die bandenboer waar je bent geweest om je auto uit te lijnen
die vergoed je schade aan de velgen toch wel?

als dit niet het geval is had ik hem de velgen voor z`n kop gegooid :lol:

gr.dennis


,
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42514
Die "bandenboer" is een officiële Audi-dealer :roll:
Autolichtstad in Veldhoven. Daar hebben ze ook de draagarmrubbers vervangen.
De schade wordt ook vergoed hoor, 't is alleen allemaal weer zo'n rompslomp.
Gebruikersavatar
door Joerek
#42515
Inderdaad vervelend! Vooral de tijd die je met alles kwijt bent.

Ben deze week ook van achteren aangereden in de file. Haar kenteken staat nu in spiegelbeeld geperforeerd in mijn achterkant. Wordt natuurlijk wel vergoed maar kost je veel tijd (dus ook geld/vrije tijd).
door ptie
#42518
Ik heb dit ook met mijn vorige auto (Alfa 147) gehad. Laten uitlijnen bij de garage. Later viel mij op dat in het hart van de velgen van die mooie ronde cirkels waren gedrukt. Ik heb hier nooit wat mee gedaan, maar prutswerk vond ik dit wel.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#42520
Balen zeg. Al helemaal omdat je een zilvere auto hebt. Dan zie je kleurverschil nog sneller dan bijvoorbeeld zwart.

Wel verdacht dat het sinds de aankoop van je velgen is. Je velgen zijn vervloekt :twisted:

Succes met het herstel van de schade.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42522
Inmiddels een nette e-mail verstuurd naar o.a. PON:
Geachte,

middels dit bericht wil ik u op de hoogte stellen omtrent de gang van zaken bij uw vestiging Autolichtstad te Veldhoven.
Ik heb daar mijn Audi TT op donderdag 3 september jl. ter reparatie gebracht, daar er draagarmrubbers vervangen diende te worden. De wagen zou dezelfde dag weer klaar zijn, werd mij medegedeeld. Echter, er bleken onderdelen niet voorradig te zijn en moesten besteld worden. Vrijdag middag kreeg ik telefoon of het uitkwam de wagen op zaterdag ochtend te halen, daar het erg druk zou zijn en de onderdelen (nog) niet waren gearriveerd. Op zaterdag ochtend werd ik gebeld dat de verkeerde onderdelen waren binnen gekomen. Er werd mij verzekerd dat de wagen op maandag 7 september kon worden opgehaald. Zonder verder tegenbericht ben ik afgelopen maandag naar de vestiging gegaan, maar bij aankomst bleek de wagen nóg niet klaar te zijn. Het uitlijnen moest nog worden gedaan. Men reageerde ietwat verbaasd dat ik er stond, want het “mocht toch wel duidelijk zijn, dat als de onderdelen pas rond 16:00 uur aanwezig waren, het onmogelijk zou zijn de wagen om 18:00 uur te kunnen ophalen”. Spreek dan niks af, is mijn motto. Maar goed, een nieuwe afspraak gemaakt om de wagen te laten uitlijnen. Vandaag (10 sept.) kon ik terecht en heb de wagen ’s morgens om 10:00 uur gebracht. Een paar uur later werd ik gebeld dat de wagen klaar zou zijn en dat ik hem weer kon komen ophalen. Daar aangekomen loop ik naar de wagen en wat schept mijn verbazing: Alle 4 de velgen beschadigd!!!
De reactie van de monteur was: “Hmmm, dat heb ik niet gezien hoor….”
Er is mij aangeboden de schade te laten herstellen, maar goed, hier wordt je op zijn zachtst gezegd toch niet echt vrolijk van…..

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Audi een gerenomeerd merk was en dat de service bij de dealers hoog in het vaandel stond, maar na de werkwijze van dit stelletje amateurs krijg ik de neiging om deze bevinding toch enigszins bij te moeten stellen.

Ik hoop dat u hier uw lering uit zult trekken.

M.vr.gr
J. Meijer

P.S. Dit bericht is ook verstuurd naar PON Nederland en zal op diverse fora na te lezen zijn.
Eens kijken hoe ze hierop gaan reageren :smt019
Gebruikersavatar
door Blackboard
#42523
Kl*t* Joop,

IK ken het gevoel, splinternieuwe auto, ondek ik na enkele maanden op diverse velgen kleine beschadigingen bovenop de rand (op 3 regelmatige afstanden, net alsof daar zo'n uitlijnapparaat heeft gezeten). Dealer weet van niets :? .
Sterkte Joop!

gr. Tony
Gebruikersavatar
door tony
#42524
zit niet echt mee he joop,.... :cry: :cry:

sterkte maar weer,.. kan begrijpen dat je het zat wordt :( :evil:

groet ton
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42526
Wel jammer dat er geen eerdere (stoeprand)schade op de velgen aanwezig was, anders had ik daar nu ook mooi weer vanaf geweest :lol:
Ach, en zo blijven ze wel als nieuw natuurlijk :wink:

:idea:TIP:idea:
Altijd goed controleren op beschadigingen dus als je de wagen gaat ophalen!
(Doen zij ook als ze je een leenwagen meegeven :wink:)
Gebruikersavatar
door Pase
#42527
Hai,

ja daar wordt je niet vrolijk van, maar het gebeurd helaas dagelijks.
Zit zelf ook al een week te wachten op retour van de TT van de spuiter. (wordt effe weekje later dan de 2 dagen welke aangezegd waren... :evil: )
en je kan er zo weinig aan doen.....

Gr
Pascal
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]