Gisterenmiddag werd ik gebeld door de dealer dat ik de wagen kon komen ophalen. Daar ikzelf nog op mijn werk was, zou dat pas tegen zessen gaan worden. De A8 moest de volgende dag echter weer ingezet worden bij een bruiloft, dus hebben ze de TT netjes voor mij op het werk afgeleverd. Alle punten waren ditmaal keurig opgelost.
Ik ving wel nog op dat de automotive industrie onder druk staat en dan vooral de merkdealers. Er wordt nauwlettend gekeken naar de service, aftersales, enz.
Zie het volgende bericht:
Multi-merken beleid zet merkdealers onder druk
Dit is ook de reden dat er zoveel aandacht was voor mijn voorval met de dealer.
Voor ons consumenten is het uiteraard wel het ultieme wapen om het kaf van het koren te scheiden en dat wij juist degenene zijn, die ervoor zorgen dat er brood op de plank komt bij de dealer
(en blijft komen).
Kortom, Auto Lichtstad heeft dan in het begin wat kansen laten liggen, maar uiteindelijk toch bovengemiddeld gehandeld.
Ik kan dan ook niet anders dan mijn eerdere bevindingen over het bedrijf in de
positieve zin bij te stellen!
Of dit nu een eenmalig incident was weet ik niet, dat zal de toekomst moeten gaan uitwijzen...
Auto Lichtstad heeft haar naam gezuiverd
Groeten
Joop
P.S. Uiteraard is de recensie van Autoweek verwijderd en is PON op de hoogte gebracht van het positieve eindresultaat!