Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42915
De A8 staat op: Autotrader
Ik moet zeggen... hij rijdt wel aardig hoor 8)
Maar toch zal ik ook weer blij zijn als ik straks m'n eigen TT-tje weer terug heb :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#42916
Super voor je Joop, maar ergens blijft het natuurlijk niet kloppen dat je er zo'n heisa aan moet geven voordat ze actie ondernemen.

Het zou beter voor hun naam (& goedkoper voor de portemonnee) zijn als ze direct de fout erkend hadden, en je velgen hadden laten opknappen. Nu moeten ze dat alsnog, en dan nog je stabilisator, service beurt, plus vervangend vervoer geven.

Voor jouw pakt het goed uit, maar als de volgende niet zo zelfverzekerd reageert, flikken ze gewoon weer hetzelfde.

Hoop voor jouw dat het een "Happy End" zal zijn.
Gebruikersavatar
door Mischa
#42917
Happy Socks schreef:De A8 staat op: Autotrader
Ik moet zeggen... hij rijdt wel aardig hoor 8)
Maar toch zal ik ook weer blij zijn als ik straks m'n eigen TT-tje weer terug heb :wink:

Groeten
Joop
Mooi dat je dus toch nog eens je recht kan krijgen in deze wereld :wink:


Maaruh, vertel eens... Waarom staat er 4.2 TDI achter op de kont van die A8 en staat er maar 2.0 TDI op de motor afdekkap? Je bent toch niet genaaid met je leen auto he?? :shock: Dealers zijn ook nooit te vertrouwen he.... :smt009



Geintje natuurlijk :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42918
Het was gewoon nét ff de druppel op dat moment. De velgen waren "nog maar" voor de tweede keer gespoten/gerepareerd, dus ja, als je dan zoiets treft weer...
Maar goed: "eind goed, al goed" hopen we dan maar :wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42920
Mischa schreef:Maaruh, vertel eens... Waarom staat er 4.2 TDI achter op de kont van die A8 en staat er maar 2.0 TDI op de motor afdekkap? Je bent toch niet genaaid met je leen auto he?? :shock: Dealers zijn ook nooit te vertrouwen he.... :smt009
Haha, inderdaad nu je het zegt... was me nog niet eens opgevallen :)
Morgen eens de kap open doen!
RDW-site zegt ook dat het een 4.2 is, dus zal wel goed zitten verder :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Peultje
#42923
http://www.ttforum.nl/forum/viewtopic.p ... b79daf7e61

ik heb bijna het zelfde probleem gehad, bij mij was alleen alles al binnen 1 dag klaar, spuiterij, bestelling.. alles :) dat was mijn voordeel :P

maar iig is het zonde dat zoiets gebeurt sterkte ermee!!

gr

gerard
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42974
Zojuist nog even gekeken en er zit nu wel gewoon een 4.2 kap over de motor :)

Als het goed is heb ik morgenavond m'n vertrouwde TT-tje weer terug! Ze belden nog op dat ze de velgen hadden teruggekregen van de spuiter, maar dat ze niet tevreden waren over één velg. Deze moest nog een keer terug om opnieuw gedaan te worden, anders had ik hem vanavond al kunnen halen.
Even afwachten dus nog op het resultaat morgen, maar ik ga ervan uit dat dat wel in orde gaat komen :wink:
Jammer van de gemiste kans(en) in de eerste ronde; De nazorg en de aangedragen oplossingen zijn daarentegen tot op heden allemaal goed verlopen.

To be continued...

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#43014
Gisterenmiddag werd ik gebeld door de dealer dat ik de wagen kon komen ophalen. Daar ikzelf nog op mijn werk was, zou dat pas tegen zessen gaan worden. De A8 moest de volgende dag echter weer ingezet worden bij een bruiloft, dus hebben ze de TT netjes voor mij op het werk afgeleverd. Alle punten waren ditmaal keurig opgelost.

Ik ving wel nog op dat de automotive industrie onder druk staat en dan vooral de merkdealers. Er wordt nauwlettend gekeken naar de service, aftersales, enz.
Zie het volgende bericht: Multi-merken beleid zet merkdealers onder druk
Dit is ook de reden dat er zoveel aandacht was voor mijn voorval met de dealer.
Voor ons consumenten is het uiteraard wel het ultieme wapen om het kaf van het koren te scheiden en dat wij juist degenene zijn, die ervoor zorgen dat er brood op de plank komt bij de dealer :wink: (en blijft komen).

Kortom, Auto Lichtstad heeft dan in het begin wat kansen laten liggen, maar uiteindelijk toch bovengemiddeld gehandeld.
Ik kan dan ook niet anders dan mijn eerdere bevindingen over het bedrijf in de positieve zin bij te stellen!
Of dit nu een eenmalig incident was weet ik niet, dat zal de toekomst moeten gaan uitwijzen...

Auto Lichtstad heeft haar naam gezuiverd :!:

Groeten
Joop

P.S. Uiteraard is de recensie van Autoweek verwijderd en is PON op de hoogte gebracht van het positieve eindresultaat!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#43041
Overal is t wel wat, maar ze moeten overal klanten tevreden zien te houden om het bedrijf gezond te houden.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]