Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#44410
Zo... heb de mijne ook besteld. Eens kijken hoe snel ze zijn, dat ze bellen met "hij ligt klaar voor u".

Volgens mij gaan ze daar bij BMW nog raar opkijken dat er nu steeds van die Mooie TT's voor hun deur staan. :D
door emanuel
#44422
Je kan ook met je andere hand de gordel pakken, gaat net zo handig bij de TT. Ik vraag me af hoe veilig dit is bij een aanrijding, er zit toch weer net een paar cm extra ruimte in de gordel, je komt dus weer een stukje dichter bij je ruit bij een flinke klap....
Gebruikersavatar
door sweeper
#44430
Ik denk dat BMW dat echt wel gecheckt heeft hoor, en dat ze zo'n oplossing niet zomaar in de markt zetten.
Verder zijn de gordels voorzien van gordelspanners die bij een frontale aanrijding de boel nog even strak trekken.

Vandaag keurig een belletje gekregen van de BMW dealer dat de gordelhouder gereserveerd voor me klaar ligt. Nu nog tijd vinden om hem te halen.
Gebruikersavatar
door Roadster61
#44441
Heerlijk zinvol, gaat wel even bij de beemerdealer langs.
Thnx voor de respons :lol: :lol:


Grtz
Jan
Gebruikersavatar
door hansgij
#44447
ik kon de gordelhouder zo uit voorraad meenemen bij de plaatselijke bmw dealer. makkelijker kan niet!! :) :) :) groet hansgij
Gebruikersavatar
door hansgij
#44448
aanschaf een fluitje van een cent, maar hoe monteer ik de gordelhouders. van mijn roadster zitten de hoofdsteunen vanaf de fabriek vast gemonteerd, zijn niet in hoogte verstelbaar. hoe krijg ik die nu los, zodat de houders geplaatst kunnen worden? :( :( iemand een goede tip?? alvast bedankt, hans
Gebruikersavatar
door hansgij
#44454
al gepiept, even langs garage geweest voor uitleg. afdekplaatjes bij hoofdsteun losmaken, borgpennen weghalen en hoofdsteun is te demonteren. als je het weet, fluitje van een cent. groet, hans :D :D :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#44457
Vanmiddag even de houders opgehaald bij de beemerdeealer.
Montage is echt een minuutje werk per hoofdsteun. Super.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]