Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#47116
Hoi,
Wat me bijna het meest tegensteekt zijn die oranje pinkers in de lichten! de zijkant pinkerkes zijn in wit of doorschijnend materiaal,dat staat sjiek! vooraan zou zoeist toch ook moeten kunnen vind ik! is dit ergens te krijgen of kun je dit schilderen!?graag jullie mening!
Gebruikersavatar
door denders
#47122
In NL is dit volgens mij afkeur.

Of bedoel je witte reflektoren en oranje bolletjes als je die plaatst dan mag het wel.

"schilderen" gaat je niet lukken met de originele... :wink:
Zijn gewoon wel ergens te krijgen die reflektoren in het wit, los.
(ebay-duitsland?)
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#47124
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je het over de knipperlichten in de koplampen hebt ;)

Je hebt witte of zwarte knipperlichtglaasjes waarmee je de oranje glaasjes kan vervangen. Deze witte/zwarte knipperlichtglaasjes zijn van OSIR.

Ik heb zelf zwarte knipperlichtglaasjes. Zie mijn topic projecTT-ONE: Exterieur

Groeten,
Ramon
door forpus
#47128
gaat idd om die knipperlichten in de koplampen! die lelijke oranje glaasjes of plastic! dus als ik goed begrijp kan je die in zwart of wit krijgen? kan je me die site geven of waar ik dat kan kopen!? men tt is van half 2000 ingeschreven dus,zal wel passen veronderstel ik! men auto is anders te bekijken in voorstelling ,de rode amulet tt!
Gebruikersavatar
door screamer
#47129
Ik heb deze glaasjes bij TheTTshop.co.uk besteld, zijn van Osir. Voor de keuring is het geen probleem, de kleur mag zowel oranje als wit zijn voor de knippers.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#47135
Design Car (heeft banner op het forum hier) heeft ze in z'n assortiment, en zie HIER voor een montage handleiding.
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#47137
@forpus: De bovenstaande heren zijn je al van dienst geweest, maar ik neem aan dat google geen onbekende voor je is. OSIR + TT geeft al aardig wat hits ;)
door forpus
#47140
hey,
Zal dit idd wel terug vinden via internet,geen probleem!
Ik hoop toch dat het in Belgie ook toegelaten is die witte knipperlichten omdat hier denk ik meer nederlandse collega's aanwezig zijn!?
Voor ik ze koop! ;-)
Ik ben tamelijk handig denk ik,ben monteur dus veronderstel dak die wel zelf zal kunnen monteren!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47143
ik heb ook zwarte glaasjes in m`n koplampen maar de mijne schijnen nog gewoon oranje uit.

ik wist toen ik ze besteld ook niet dat ze er waren zwarte glaasjes die nog oranje schijnen maar
toch ideaal vindt ik het zelf.

de foto`s ervan staan wel in m`n TT garage.

grTTz. dennis
door forpus
#47144
Vraag me wel af hoe de zwarte glaasjes oranje kunnen uitslaan? bedoel je als ze knipperen maar dan nog hoe geraak je aan dat oranje!
Mij is het gewoon om het zicht te doen als ze niet branden,als ze knipperen speelt het voor mij geen rol hoe oranje precies!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47150
de mijne zijn oranje omdat de achterste plastic strip oranje is en er een zwarte strip plastic overheen zit.

het zit wel aan elkaar vast hoor maar is van twee delen gemaakt.

grTTz. dennis
door forpus
#47154
is da bewust gekozen da ze vanbinnen oranje strip hebben en buiten zwart of gewoon toeval dat vanbinnen oranje bij is! als ik de witte steek zal veronderstel ik gewoon wit licht pinker licht geven maar als toegelaten is in belgie geen probleem! bedankt!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47160
nee dat wist ik niet maar ik vindt het ideaal. als ze wit waren maakte mij ook niets uit maar dit lijkt wel wat netter vindt ik zelf :lol:

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door sweeper
#47161
Ik heb zelf de Osir smoke glaasjes van Design-car, en er zit echt geen oranje laagje aan de binnenkant. Ze kleuren dan ook gewoon wit als knipperlicht.
Het zal mogelijk zijn om de lampjes van een oranje coating te voorzien zodat er een oranje gloed zichtbaar is, waarschijnlijk voldoet dat ook.


Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47163
het is mij ook een groot vraagteken hoe ik aan oranje kleurende glaasjes kom aangezien ik de gewone glaasjes
heb besteld. ik vind het wel mooi meegenomen hoor. maar waren ze wit had ik er ook geen problemen mee gehad :D

grTTz. dennis
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]