Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door misstulp
#47841
He hallo allemaal.

Ik zit in America en nu kan ik deze lampen hier kopen.
Ik zelf vind het helemaal geweldig maar man lief vind het beter als hij origineel blijft.
Wat vinden jullie.
Ik heb een Amerikaans model dus de lampen zouden moeten passen.
Graag jullie mening.


Afbeelding
Gebruikersavatar
door Peultje
#47843
persoonlijk vind ik de standaard lampen van de TT al mooi genoeg en zou ze niet vervangen..

echter, deze lampjes vind ik wel leuk, ik vraag me alleen af hoe ze staan bij de TT...

ik had het persoonlijk niet gedaan :)

gr

gerard
Gebruikersavatar
door sweeper
#47847
Persoonlijk zou ik het niet doen bij een licht gekleurde TT. Bij een zwarte TT zie ik het nog wel zitten.
Voor de prijs die ik zie op ebay ($107,-) €80,- zou ik het niet laten om het te proberen.
Bevalt het je niet, kan je ze zo hier aanbieden, en dan is er vast nog wel iemand die ze hebben wil.
door weebie
#47852
Wow, zien er gaaf uit, ik zou ze nemen als ik jou was. Inderdaad kan je altijd wel weer verpatsen,...

succes
Gebruikersavatar
door Ronnie
#47857
Ik vind zulke mooi op japanners, de meeste modellen hebben dan toch al geen mooi afgewerkte vormen dus dan maakt zo'n set achterlichten ook niets meer uit en maakt t vaak mooier. persoonlijk zou ik op een witte geheel rode achterlichten monteren dus een extra unit uit Engeland halen zonder wit achter uit rij licht... vele malen strakker dan die maffe wannabee lexus look lichten wat op een zwarte wel mooi zal kunnen staan maar niet met t contast naar de witte carrosserie toe. Maar goed ik ben slechts een vormgever dus kijk er met andere ogen naar dan menig ander. Kwestie van smaak ook, als je zulke zou monteren dan het zwarte deel wit laten spuiten in dezelfde lakkleur als de carosserie dan oogt het heel anders dan met t zwarte.
Gebruikersavatar
door denders
#47951
Te "druk" naar mijn mening.

Leuke USA-NL woordspeling je topictekst: achterLIGHTen :wink: :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#48107
Denzo schreef:Te "druk" naar mijn mening.

Leuke USA-NL woordspeling je topictekst: achterLIGHTen :wink: :D
Als je dan gaat klieren ligt America ook niet ver weg en zou ze slechts in Limburg zijn ... :?

Maar goed t is geen spelshow hier ;)
Gebruikersavatar
door denders
#48153
Beide 1 punt!
:wink:

Ik vind ook wel dat vooral de lampen een geheel moeten vormen met het koetswerk, wat dat betreft hadden de originele lampen ook nog wat strakker gekund.
Plat en laag had de look moeten zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik hou ze standaard maar als het niet al teveel geld is en je neemt het risico van lekkage mee, (direkt goed afkitten of rubber omheen uitsnijden)
dan is het te proberen, anders weer op marktplaats zetten...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]