Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door forpus
#48005
Hoi voor alle duidelijkheid,het is voor de cooper maar graag hulp! op foto staan de doppen die erop zitten dus met stukje draad om in te draaien!
Op volgende site zag ik mooie doppen maar draad aan binnenzijde! dus veronderstel ik dat ze niet gaan?klopt toch?
Als iemand zulke doppen van zo'n type ergens weet staan op internet graag het adres!

http://www.jps-tuningshop.com/product.asp?id=150

Afbeelding
Gebruikersavatar
door sweeper
#48008
Ik geloof dat je 2 dingen door elkaar haalt. Jouw foto laat wielbouten zien, en de link ventieldoppen.
Welke van de 2 gaat het om.

Ventieldoppen zijn overal hetzelfde, en in wielbouten heb 2 varianten, conisch & bol.
door forpus
#48014
ik heb me al suf gezocht naar zo'n bouten in chrome of bmw uitvoering! nergens te vinden!hopelijk heeft iemand wel een antwoord!nergens bouten te vinden met draad die ik zelf moet indraaien dus!
Gebruikersavatar
door sweeper
#48017
Ik begrijp hieruit dat het je om wielbouten gaat. De link met dat van BMW zijn ventieldopjes, lijkt op eerste gezicht hetzelfde, maar is dus iets heel anders.

Volgens mij kan je bij de eerste de beste automaterialen winkel deze bouten bestellen. Kijk bijv. op de site van autostyle.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]