Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#48006
Hoi,
bij het surfen kwam ik deze bumper tegen voor audi tt,vin dhet werkelijk grandioos en die prijs 309 e?? wel ongespoten,wat zou daar nog bijkomen om te spuiten en laat ons zeggen te placeren monteren of kan het monteren makkelijk zelf? zou dez egaan voor audi tt bj 2000?kom met zoiets naar buiten zeg!! zou content zijn in vergelijking met men bumper nu oud model! bij men verkoper kan zo'n ombouw maar niet deze bumper voor 1500 e all in!
http://spoilertje.nl/shop/index.php?pag ... 20&group=3
Gebruikersavatar
door Tom
#48013
Ik sla even over, veel plezier ermee ;-)
Gebruikersavatar
door Edgecrusher
#48016
Wel redelijk extreem, maar niet echt verkeerd.
Denk wel dat je ook iets met de zijkant en achterkant moet gaan doen, anders klopt het totaalplaatje niet.
door HansTT
#48020
Direct omsmelten en er tupperware bakjes van maken....
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48025
wat een afschuwelijke bumper zeg! ik heb m`n TT omdat het een mooi model auto is en niet om hem te verkrachten!

een TT is mooi en dat moet ie blijven. dit is overigens mijn mening, iedereen heeft gelukkig z`n eigen mening!

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door denders
#48035
Dit is die auto van de site maar dan kompleet in zijn uitgeklapte modus....

Afbeelding


:wink: :D

Nee, als jij er blij van gaat worden, gewoon doen.
Het is mij een beetje erg teveel van de ontwerper hiervan, die misschien normaliter opbergruimte intekend en ontwerpt.... :roll:
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#48046
Ik zeg niks... maar naar mijn mening kan je denk ik wel raden ;)

Helaas pindakaas voor "echte" TT liefhebbers, onze droomauto komt steeds vaker in de handen van racer-boys (no effense richting de topic-starter)
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#48049
Even voor de duidelijkheid, we hebben het dus over dit -> Klik hier en huiver
:shock: :shock: :shock: Gezien de winterse omstandigheden is er misschien nog wat bij te klussen als sneeuwschuiver ;)

Even serieus, ieder natuurlijk zijn eigen ding maar we hebben het hier wel over een Duitse auto. Doe je zelf nu een lol en maak er in al je enthousiasme nu geen rijdende kermisattractie van. Ik kan me bij sommige Japanse merken nogwel enigzins verplaatsen in die Fast and the Furious toestanden maar bij Audi, BMW, VW etc zou ik toch wat meer ingetogen stylen als je al wat wilt veranderen aan het standaard ontwerp.

Wellicht dat een enkeling het nog wat vindt maar ik kan je verzekeren dat het overgrote deel van de liefhebbers hier er echt een uitgeproken mening over heeft.

Grtz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op do feb 04, 2010 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door hansgij
#48053
als forpus dit een mooie bumper vindt, moet hij hem vooral nemen, :D ieder moet toch doen wat hijzelf mooi vind. bekijks zal hij er in ieder geval wel mee hebben. zelf heb ik ook een andere bumper, vind ik zelf ook veel mooier dan de originele, wellicht zijn er ook velen die die bumper maar niks vinden, nou en :lol: :lol: :lol: groet hansgij
Gebruikersavatar
door TTdriver
#48055
kom op man dit ziet er toch niet uit!
je kan amper nog zien dat het een TT is

@projecTT-one aan de racerboys hebben we ook een voordeel hun verkrachten de TT die van ons stijgt dan in waarde :lol:
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#48057
haha het is inderdaad zo dat ieder zelf mag weten wat hij mooi vindt, maar ik denk dat degene die zo'n plastic schep op zijn mooie TT plakt er gruwelijk spijt van gaat krijgen...subtiel te werk gaan indien je iets gaat veranderen! Je wilt de vorm niet verliezen of nog erger er een goedkope look van maken, toch?
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#48059
Voor alle zekerheid zal ik toch even m'n mening geven voordat men mij beticht van wansmaak... vind de bumper 3x niks!

@TTdriver: Er zit iets in, maar vaak gaat het niet helemaal op.

Kijk de liefhebber, dus iemand die al smoor is op de standaardversie krijgt pijn in z'n hart bij het zien van al die racer-mobielen.

Wat Henk en Pascal zeggen, subtiel is het toverwoord...

Groeten,
Ramon
Gebruikersavatar
door Vorle
#48064
projecTT-ONE schreef: Kijk de liefhebber, dus iemand die al smoor is op de standaardversie krijgt pijn in z'n hart bij het zien van al die racer-mobielen.
goTTzilla schreef: wat een afschuwelijke bumper zeg! ik heb m`n TT omdat het een mooi model auto is en niet om hem te verkrachten! een TT is mooi en dat moet ie blijven.
Allebei waar! Welke intentie heeft de maker van zo'n bumper gehad???
Jammer dat er steeds meer van die kermisattracties rondrijden. Dat men dat doet bij Golfjes 4, 206jes en die zooi uit Azië moeten ze zelf weten maar als ik zo'n TT zie rijden lig ik eerst in een deuk maar vervolgens lopen de tranen over mijn wangen omdat het eigenlijk wel een beetje heel erg pijn aan mijn ogen deed :o haha wat een gedrocht...
Gebruikersavatar
door stivoman
#48065
Ik zou eerder voor de nieuwe TT RS bumper gaan,
ziet er veel mooier uit en hij zal niet opstijgen integenstelling met die UFO bumper.

Vergeet daarbij ook niet je sideskirts, achterbumper te wijzigen. (Ook je velgen als je die nog niet hebt)
Anders is het natuurlijk al helemaal geen gezicht :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]