Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#48174
Hoi,
Om 12.30 zaterdag was het zover,de led koplampen zaten erin na een uurke of 6 werken in totaal! Volgende keer zou ik dit wel doen in 3 h schat ik!ha dnochtans 3 garagisten gebeld om dit te doen maar konden dit niet doen zonder afspraak en dan maar zelf geprobeerd en gelukt,dat zal me ook wel 125 of zoiets euro"s gespaard zijn die ik kan gebruiken voor men single frame of zo die ik gauw zal doen,dat zal nog beter staan en moderner!
Maar hier dus die leds met foto's maar eigenlijk moet je zoiets zien in echt,neem maar es foto's van lichten hé! en in donker moet ik ze nog nemen de foto's! Graag jullie ongezouten mening ,de mijne is "zie het graag blinken en dus ietwat moderneder look sowieso met leds!
bedankt voor de mensen die me uitleg gaven hier en hulp! zonder jullie zou het moeilijk zijn!
In echt toont wel eleganter! Nog dit moeten die nu nog geregeld worden door garagist met meettoestellen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door forpus
#48175
Aandacht!
Indien hier iemand echt dit ook wilt moet ik zeggen door misverstand kreeg ik 2 sets lichten die ik kan terugsturen om van één set men geld terug te krijgen!Maar als iemand anders ze koopt kan ik hem of haar plezier mee doen! verpakking ongeopend!
Anders mailke naar steven.verkaemer@telenet.be
door allewijn
#48178
Hai Forpus,

Wat gaaf dat het je gelukt is de nieuwe koplampunits te plaatsen.
Ik heb ze al eens eerder op een TT gezien en in het 'donker' staan ze zeker gaaf, de ledbalken geven een mooi licht.
Hoe is het als je je dimlichten aan doet? Dimmen ze dan tot ongeveer 30% van de sterkte of gaan ze geheel uit?
(Dit ivm de Nederlandse wetgeving, waar je enkel ledstrips/dagrijverlichting op volle sterkte mag hebben branden als het overdag is en je geen andere lichten aan de voorzijde voert. Als je de dimlichten ontsteekt, dan mogen ze niet meer branden of voor ik meen 30% zoals origineel bij bijvoorbeeld nieuwe Audi's)
Gebruikersavatar
door sweeper
#48179
Super dat jer zelf blij mee bent daar gaat het ten slotte om, en niet wat anderen ervan denken/vinden.
Zelf zal ik niet zo snel voor chroom kiezen, maar ieder z''n ding.

Ik zou wel even langs een garage gaan om zeker te zijn dat ze verticaal & horizontaal juist staan afgesteld.

Het Chroom verblind al genoeg. :D
door allewijn
#48180
Op je 3e foto staat een raar klein schaap je TT te likken!!! :D :D
Gebruikersavatar
door stivoman
#48186
:D

6 uur erover gedaan? Ik was met de helft allang weer binnen :D

Ik had alleen de dondere genomen als ik jou was, de crome vind ik minder passen bij rood!
Heb je al in het donker er mee gereden?
De licht opbrengst is zwaar verminderd integenstelling tot de originele lampen
door forpus
#48191
In het donker nog niet mee gereden maar wel reeds gezien gewoon hier thuis op oprit Ik denk toch wel meer licht hoor maar ik hoef niet persé iedereen te verblinden!De leds zijn echt wel erg helder en opvallend,het minste wat ik kan zeggen! Ze staan ook wat uiteen in de typische rechthoekjes geplaatst van audi,das meer zoals het moet zeker,bete rzo dan dat je één streep ziet!het dimlicht dat is de gewone verlichting veronderstel ik? dat moet ik nog eens bekijken als ik die aansteek wat de lichtsterkte van de leds doet dan! in ieder geval branden ze samen!
Zou zeker niet meer willen ruilen met de oude! nu blinken ze,geen oranje pinkers meer ,goeie leds,wat ik wou eigenlijk!
Denk met een single frame of zo met chroom grilleke dat het nog mooier zal worden!By the way zo'n chroom deurgrepen wat denken jullie daarvan,zou het passen op rood,?
door forpus
#48248
Volgens ik zie blijft de lichtsterkte van de leds zelfde als ik men lichten ook aanleg! hopelijk word dit geen probleem voor de keuring in belgie!
Ik veronderstel wel dat zoiets aan te passen valt eventueel door een mekanieker!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48256
het ziet er een stuk anders uit. het is alleen niet mijn ding, ik hou meer van het originele.

maar het gaat er natuurlijk om wat jij vindt, het is jou auto :!:

grTTz. dennis
door rokky
#48257
goTTzilla schreef:het ziet er een stuk anders uit. het is alleen niet mijn ding, ik hou meer van het originele.

maar het gaat er natuurlijk om wat jij vindt, het is jou auto :!:

grTTz. dennis
Ook niet mijn ding, deze zien er te plastic uit, overigens met al die aftermarket verlichting
Gebruikersavatar
door denders
#48260
Ik ben vooral blij dat jij er veel plezier aan hebt!
Daar gaat het toch ook om, diversiteit :wink:

Zelf ben ik niet zo'n liefhebber van chrome-look op moderne(re) auto's.

Ik vind je auto trouwens een mooi type rode kleur hebben!


Grt, Dennis.
door creative117
#48329
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 1:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door stefanovitsch
#48332
[quote="creative117"]Na mijn vakantie ga ik toch voor deze optie. Voor en achter en dan pinkers in de spiegels..... :):):)

Ga je ze zelf maken of bestel je ze uit Engeland?
Ik vind die WAK namelijk het mooiste.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]