Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#48483
Hoi,
Ik zou voor deze bumper willen gaan als die past voor men tt bj 2000,vooral omdak hem graag zie!!
Natuurlijk graag jullie mening! kost rond de 500 € met grill,vind dat mooie prijs! kwalitatief hoef ik het beste niet,op zicht denk ik dat je weinig merkt van welk materiaal hij gemaakt is? geef maar jullie mening,ben niet de man die stukken van mensen willen uitgeven hoor!

http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... -Line.html
Afbeelding
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#48487
Ik vind deze een van de beter uitziende aftermarket bumpers.
De luchthappers konden naar mijn eigen smaak wat kleiner maar deze is beslist een stuk minder uitbundig dan een aantal andere bumpers die we al langs hebben zien komen. Ik zou wel voor zwarte roosters onderin kiezen. Dat aluminium gaas gaat vaak na 1 seizoen al lelijk uitzien. Bij de betere tuningshop kun je tegenwoordig al zwart gespoten gaas los krijgen en dit blijft veel langer mooi. Past ook beter bij de kleur van de grille trouwens.

Grtn Henk
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48492
dat is al een betere bumper ja, op marktplaats staat zo`n TT te koop met zo`n bumper,
ik vindt hem persoonlijk wel wat naar voren steken maar dat is mijn mening.

http://link.marktplaats.nl/320602860

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door charlotte
#48522
DIt is een CSR bumper en van zeer goede kwaliteit.
Mocht je meer info willen de bumper en een prijsopgave stuur me dan een PB.

groetjes,
charlotte
door Randy
#48543
Ik vind dit de mooiste bumper met singleframe grill die ik heb gezien en juist mooi dat hij iets naar voren komt. Nu wil ik in de toekomst ook voor deze gaan.
door forpus
#48551
De mijne is al bijna besteld,voor 500 € kan dit toch moeilijk beter!! zou alleen een swillen weten wat het spuiten zou kosten? iemand idee van? is dus blijkbaar volledig ongespoten!Misschien weer persoonlijk maar iets naar voren steken vind ik wel leuk alsook zie ik liever alu gaas wat me wel mss eerder aan vervanging toe zal zijn maar zie wel dat! das het minste!
door forpus
#48705
Wel nog eens vraagje hoe het zit met deze bumper van laagte vergeleken met men oude ? zou het iet of wat zelfde zijn? dat word anders zijkanten ook misschien nog aanpakken later!!
Gebruikersavatar
door evanseventer
#48755
Zou je het willen opmeten, de oude situatie en de nieuwe bumper, hoeveel deze van de grond staat. Ik ben inderdaad ook benieuwd hoeveel lager de bumper staat dan origineel. Is misschien wel leuk om even te vermelden.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48769
je kan het gaas in de bumper wel grijs/zilver houden hoor. je moet dan alleen voor het monteren het gaas spuiten met blanke lak.

zo blijft het langer mooi en maak je het makkelijker schoon als er vuil op zit.

grTTz. dennis
door forpus
#48798
ik zal het zeker opmeten dan en dat inspuiten met blanke lak is een heel goeie tip!!bedankt!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48800
daar is een forum voor toch :wink:

grTTz. dennis



,
door forpus
#48802
das waar! ik heb hier al veel hulp gehad en zelf al wat tips kunnen geven ook dacht ik! je leert snel bij als je hier dagelijks zit!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]