Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#48738
Jansen__D schreef:Ook ik ben aant zoeken naar een Dubbele Uitlaat voor onder een 180PK FWD,

Beste manier?

Of het de beste manier is weet ik niet, maar Design-Car levert een op maat gemaakte RVS uitvoering. Ze hebben hier ook een banner op het forum.

Misschien is het ook leuk om een voorstel topic te openen. Wordt gewaardeerd. :wink:
Gebruikersavatar
door tt pedro
#48861
ik ben zelf ook bij nm parts geweest in het begin was ik tevreden na het chipen ben i daar gelijk van genezen heb namelijk van voor naar achter laten doen na 2 maanden was de downpipe afgescheurd ben terug geweest had geen rekening maar werd wel verholpen nu was het na 1,5 maand weer hetzelfde en heb het bij een paar andere bedrijven laten zien en die zeggen gewoonweg dat het prutswerk was en omdat ik geen rekening heb gehad heb ik ook geen zin meer om in discussie te gaan het heeft me al met al nu al veel geld gekost en de auto rijdt nog voor geen meter
dus ik zou het je zeker afraden want je denkt dat je voor 1000 euro wel goed zit en achteraf ben ik gewoon genaaid op deze manier
ben nog wel aan het zoeken voor een nieuwe oplossing dus als er mensen zijn met tips altijd welkom

groetjes pedro
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]