Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ger@rd
#64575
Hier nog een paar foto's. De knipperlichtjes zijn glad geschuurt en gespoten in de kleur
van de auto. Ik twijfel nog aan de zwarte stijlen, staan goed bij de hardtop maar bij een open cabrio moet ik nog erg wennen.

Afbeelding
Afbeelding

groeTT Ger@rd
Gebruikersavatar
door denders
#64588
Ik zou ze zelf even schuren en spuiten in de kleur van je auto met de juiste spullen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64592
Ja zit folie op na mijn opmerking geloof ik heeft Gerard dat toen uit laten voeren. Maar dat stoort me eigenlijk niet omdat dat wel vaker voorkomt bij Cabrio's dat de A-stijl in kleur afwijkt, waarschijnlijk ook vanwege de kap dat die een andere kleur heeft want zie je vaker alleen niet bij TT's waardoor dit even opvalt en het wennen is.

De kleur van de behuizingen begrijp ik wel, maar als je bijvoorbeeld naar Hans (voorzitter) zijn TT kijkt die heeft het titaan pakket, rolbeugels, spiegel behuizingen en velgen idem van kleur, dan wordt het totaal plaatje rustig en lijkt het nog OEM ook. Nu wijken de beugels, spiegels en velgen van elkaar af terwijl de tinten qua kleur dichter bij elkaar liggen dan de rest waardoor die details wat onrust geven dan ze idem van kleur zouden zijn.

Spiegel behuizingen zwart zou ook kunnen... beugels zwart... velgen owjee sla weer door hehe :smt005
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64597
Klopt, maakt de auto rustiger en denk optisch dat dat mooier is...

Zolang ie maar niet aan zijn deuren komt anders gaat t over the top :smt005
lambo-doors-so-played-out.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64599
Heb de motorkap van Steven gevonden... hoop dat de onderstaande geheel ontmanteld is wat een gedrochTT
groen-zwart.jpg
zwart-groen.jpg
zwart met groen kan mooi zijn al is dit wel erg euhm... niet mijn smaak en velen zullen die mening vast delen maar zo zie je t contrast wel groen wat donkerder voorstellen i.c.m. zwart, wat een fouTT is dit totaalplaatje toch ook... voor meer foto's kopieer even de link: http://www.invidiatuning.com/gallery.as ... di%20tt%29

Spiegels beugels en velgen zwart bij Gerard... zou een stuk sjieker zijn dan die hierboven i.i.g. :smt005
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#64606
Het juiste kleurencontrast doet idd. veel maar haha ow ow, heb je een TT maak je er een Opel Calibra van, wat erg diTT!!!
:wink:
Gebruikersavatar
door denders
#64634
Het beetje Italiaans wat in mijn bloed zit, houdt hier ook niet van gelukkig hoor :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64667
en nu weer ontopic anders denkt Gerard wat een rare snuiterTTs toch! hahaha

ik heb die foto van Gerard nu wat vaker voorbij zien komen en t went vind t wel wat hebben t plaatje, weelicht dat hij met hardtop eens een foto wil plaatsen, want hij heeft nu wel ieTTS unieks.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]