Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Tim D
#63759
Volgende week zaterdag laat ik LED koplampen voor de TT inbouwen. Geen strips of iets wat daarop lijkt, maar gewoon een nette koplamp die de auto weer een paar jaar jonger doet lijken. Heeft iemand hier toevallig al ervaringen mee?

Afbeelding
Gebruikersavatar
door sweeper
#63765
Heb het topic maar even op de juiste plaats gezet.

Persoonlijk wordt ik niet echt wild van deze koplampen. Zo gedateerd vind ik de originele unit nou niet echt.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63767
Eric dit soort dingen spreekt jongvolwassenen aan, kijk maar welke leeftijden voornamelijk dergelijke aftermarket producten plaatsen. Niet iedereen hoeft het mooi te vinden en een ander doet toch waar die zelf zin in heeft en zich goed bij voelt.
Gebruikersavatar
door sweeper
#63769
Je hebt helemaal gelijk, en iedereen moet natuurlijk zelf weten welke aanpassingen hij/zij doet. Daar was het mij ook niet om te doen. Zelf heb ik aan een eerdere auto ook dingen verandert waarvan ik nu denk 'hoe kon je dat nou doen'.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63771
Is de leeftijd... ik vond alles voor de TT erg duur dus liet mijn velgentik de vrije loop en chiptuning en een Forge DV, verder boeide mij het eigenlijk niet om het zelf te doen. Mattig maakte van die foeilelijke dingen als het volgende... lol dan zijn deze koplampen wel te doen al zou ik ze zelf niet willen al zou ik nog een TT rijden staat het best netjes
7112600090_B01.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]