Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#64745
Is dat een nette prijs voor raam tinten 125 eurootjes ex. btw? (in Hillegom)
Had een prijsogave gedaan namelijk.
Folie is van 3M.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64753
is het voor het achterraam en de 2 kleine zijruitjes? met of zonder folie erbij?

vindt het een hele nette prijs :!: :!:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64767
reguliere prijzen personenwagens
50 euro zijruit
110 euro achterruit

folie die veelal puur voor auto's gebruikt wordt en je veel terug ziet is SunTek

Johnson 3M en nog wat andere merken zijn veelal folies die op vlakke ruiten van gebouwen toegepast worden
Gebruikersavatar
door denders
#64775
Het is met 3M folie voor alleen de achterruit.
De shop die ik benaderd hebt komt door een automagazine wat ik nog op m'n werk had liggen. Daar stond iets in van carwrappen en die firma is "wrapitup" aan de satellietbaan.
www.wrapitup.nu (staat een TT als voorbeeld!)

KNIP&PLAK:
Geachte heer/mevr,

Bedankt voor u reactie!
De kosten voor het tinten van de ramen is als volgt:

Voorraam € 150,00 excl. 19% BTW

Voor draairamen € 125,00 excl. 19% BTW per 2 ramen

Achter draairamen € 125,00 excl. 19% BTW per 2 ramen ( incl. driehoek ramen )

Vaste ramen ( station ) € 100,00 excl. 19% BTW per 2 ramen

Driehoek ramen € 75,00 excl. 19% BTW per 2 ramen

Achterraam € 125,00 excl. 19% BTW

Plakken gebeurd na afspraak, uitsluitend bij ons in de werkplaatsen Hillegom of Leiden.

De aktie die staat vermeld in het blad auto-primeurs.
De korting € 150,00 op de car wrap of de actie ramen tinten t.w.v. € 250,00, is in combinatie met een gehele car wrap opdracht die u eventueel bij ons plaatst...

Hopende u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.



Mijn achterste ruitjes had ik zelf al gedaan met voorgevormde 3M folie en staat heel netjes maar de achterruit zou nog moeten.(lukte mijzelf niet en werd prullenbakvoer!)
Twijfel nog een beetje.
Heb ook nog het nr van iemand die dat ook kan maar dan wordt het straatjes werk en moet ik ook folie bij hem aankopen. Zo'n bedrijf weet je 100% dat het goed is en niet fout kan gaan eigenlijk want die doen niet anders..Ik wil dan eigenlijk geen enkele bubble zien (zeker als ik er voor betaal) :oops: :wink:
Gebruikersavatar
door sweeper
#64778
Heb nog nooit van ze gehoord, maar dat zegt natuurlijk niets.

Ik vind bijna €150,- incl. btw voor 1 ruit nu niet bepaald een actie of aanbiedingsprijs.

Er zullen toch zeker in de buurt van Hellevoetsluis ook wel bedrijven zijn die dat kunnen voor dezelfde prijs, of zit ik er dan zo naast.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64790
ik had het er wel voor over aangezien ik het wel geprobeerd heb bij bolle ramen en dat viel mij niet mee. vloeken en schelden en op laatst er gewoon hard weer af trekken die folie :evil:

ik neem aan dat jij er wel aardig mee uit de voeten kan ronnie met je sticker praktijken :)
Gebruikersavatar
door denders
#64802
Daarom zei ik ook die zijruitjes waren makkelijk met dat voorgevormde 3M spul en een fohn.
Achterraam werd ik steeds minder blij van (heel licht uitgedrukt :wink: ) maar het was de eerste keer en ik had het makkelijker verwacht, had denk ik ook niet echt de juiste spullen maar hij is gewoon verdwenen in de prullenbak! Jammer dan van die 30 euro uit Duitsland..maar ik ga er niet bijrijden als een boel werkbusjes met blazen en scheuren door beschadiging erin :wink:

Als het goed gedaan is vind ik dat bedrag nog net wel kunnen met folie incl.
Ik zal eens dichterbij zoeken ook.
Laatst gewijzigd door denders op zo apr 17, 2011 2:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64823
Nee ruiten laat ik doen... brand daar zelf mijn vingers niet aan heb de ruimte en middelen niet om dat super strak te doen. Moet je zelf helemaal niet aan beginnen als een ander het super strak kan. Denk dat de bus voor nog es behandeld moet worden zodra die er is over ene week of 2 :D
Gebruikersavatar
door denders
#64839
Zoalng het maar geen TT achterruit is :angry8:
:wink:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64841
maar als het al op maat gesneden is zou het toch wel moeten lukken met een beetje vloeken en schelden
Gebruikersavatar
door denders
#64845
Ja dat dacht ik ook haha terwijl ik helemaal in mijn kofferbak zat met een fohn en nog hulp van mn pa ook..
..heel anders als de zijruitjes, nee ik heb geleerd van mijn foutje met zo'n enorme lap! :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64846
Zoals er een hier t in de nabije omgeving dat kan... geen stofje of vuiltje te bekennen en die zwarte randen in ruiten, geen lucht te zien. Dat kan menig glastinter die t dagelijks doet niet eens. Die plakt in een speciale cabine.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]