Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64854
zijn daar speciale cabine`s voor? wist ik niet. wat ik wel gezien heb is dat met
zulke grote oppervlakte`s ze het vaak in 2 delen doen waar de delen elkaar dan raken ter hoogte van een draad van de achterruit verwarming.
Gebruikersavatar
door denders
#64860
Dat spul van 3M wat ik gekocht had via eBay Duitsland, deed die kerel in Duitsland ook uit 1 stuk op youtube filmpje, maar die werkte voor dat bedrijfje.. bepaalde technieken zag er super uit!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64872
je hoort niet in delen te plakken als ze dat doen kunnen ze het gewoonweg niet goed genoeg of ze willen van resten folie af
Gebruikersavatar
door denders
#64873
Met sop, een fohn en een speciale spatel van kunststof zou het moeten lukken maar dat valt vies tegen om beschadigingen en kreukels te vermijden in de snelheid en onkundigheid van het vak, respect hoor.. maar ik laat het nu gewoon doen als ik een leuk prijsje zie.
(aldoende leert men niet eigenwijs te zijn :wink: haha)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64888
eens eigenwijs altijd eigenwijs Dennis, soms is eigenwijs neit helemaal wijs zullen we maar zeggen
Gebruikersavatar
door denders
#64892
Ieder zo zijn vakrichting :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64905
ja ben k ook wel benieuwd naar kan ik mijn inkoop prijslijst er eens op napluizen :D kijken of een cursus handig is en dan zelf mn bus maar es doen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64913
daar gaat het mij dan weer niet om maar als het nou weinig kost wil ik het ook wel eens proberen. vindt dingen proberen die moeilijk uit zijn te voeren wel leuk, straks lukt het me ook nog :) al zal het wel zweten worden :oops:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#64922
folie houdt goed buiten op de ruit dus e t is zwart dan glimt dah mooi of wil je dan mat zwart dan snij k wel ffkes een nieuwe moet t nog inpakken en posten morgen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64929
op de buitenkant laat het toch sneller los de sticker? zou wel mooier staan mat zwart aangezien m`n wielen ook weer mat zwart zijn (3 stuks inmiddels :) )
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]