Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door A.Mans
#66494
Beste TT rijders,

Bovenop (ongeveer in het midden) het dashboard zitten twee langwerpige kachel/ventilatie roosters. Één daarvan is gescheurd. Hoe haal ik zo’n rooster eraf?

Groetjes Arold
#66495
Dag Arold,

die wip je er met een klein schroevendraaiertje zo uit. Dus als je een spanningzoekertje hebt, dan aan de zijkant van het rooster, dus de langwerpige zijde, en dan een beetje vooraan er tussen zetten en dan met beleid (goed voelen en kijken wat er gebeurd) verder wippen, uiteindelijk kom je er achter dat hij met een paar weerhaakjes vast zit. Het er indrukken is dan dus ook helamaal geen kunst, maar het eruithalen, eigenlijk ook niet, maar wel ff met beleid.

Succes.
#66497
Het onderwerp lijkt me hier iets beter op zijn plaats :wink:

Ik heb destijds van die aluminium roosters op de kop weten te tikken, die je er zo overheen kunt plakken met een stukje dubbeltape :)
Dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn :wink:

Groeten
Joop
door OnnoV
#66502
@happy socks:
Die aluminium roosters heb ik ook eens gezien. Ziet er fraai uit.
Het lijkt mij alleen dat deze hinderlijk gaan reflecteren in de ruit of valt dat wel mee???
gr, Onno
#66509
Valt op zich wel mee hoor dat reflecteren. Tja, je ziet ze in de voorruit, maar het is hetzelfde als een zeurende vrouw... op een gegeven moment hoor je haar gewoon niet meer :lol:

Groeten
Joop
door A.Mans
#66575
Jongens bedankt voor jullie informatie.
Sorry dat ik wat laat reageer.
Ik ben druk bezig mijn auto beter te leren kennen en alles te repareren wat maar ruikt naar incompleetheid of defect is. Kunnen jullie me misschien helpen aan een werkplaats boek. Ik heb al eerder een CD/DVD via markplaats besteld maar die krijg ik niet aan de praat.Kost niets en je hebt ook niets.
Groetjes Arold en ik hoop binnenkort mijn kennis met jullie te kunnen delen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]