Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Kartal
#68602
Leuk speeltje, maar kiezen wordt er zeker niet makkelijker op! :D
vb1.jpg
vb2.jpg
vb5.jpg
vb6.jpg
vb8.jpg
vb9.jpg
vb10.jpg

Begin eigenlijk een beetje warm te lopen voor de TT RS (titanium grijs met metallic randje). Grote kans alleen dat die toch minimaal in 19inch moeten en dat de auto dan ook een stuk omlaag moet om het wat mooier te maken.. Nog meer geld kwijt :smt001
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Kartal
#68750
Haha klopt Ronnie.. Ben alleen ook bezig met een huisje, boompje, beestje (trouwen dus..) Een zeurende vrouw doet meer pijn aan mijn hoofd dan dat ik pijn aan mijn portomonnee zal hebben :)
Gebruikersavatar
door denders
#68754
Kartal schreef:Haha klopt Ronnie.. Ben alleen ook bezig met een huisje, boompje, beestje (trouwen dus..) Een zeurende vrouw doet meer pijn aan mijn hoofd dan dat ik pijn aan mijn portomonnee zal hebben :)
Is het dan wel wijs om te gaan trouwen vraag ik me dan af???
Meestal bij aanhoudende hoofdpijn dat is een teken dat je gewoon lekker huisje boompje moet zijn haha :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68765
Vrouwen kunnen zeuren wat ze willen, wat zij willen hebben werken ze maar mooi zelf voor. Wat ik wil werk ik wel voor... niet alles hoef je samen te delen. Zou wat zijn samen wakker worden, samen opstaan, samen ontbijten, samen de douche in samen op 1 toiletpot... en dan hou ik toch al op ga echt niet alles samen delen... daar heb ik nou echt schijt aan :D
Gebruikersavatar
door denders
#68780
Wat van mij is blijft van mij en wat van haar is blijft van haar!
Toch een duidelijke afspraak mocht het spaak lopen! Ben eerlijk gezegd nog niet eens van het samenwonen na alle ervaring(en) dus vind het prima zo deze insteek!
Maar respekt voor ieder zijn eigen insteek uiteraard, moet ook een beetje in je zitten en die "ene" persoon tegenkomen al ben ik er sceptisch onder en doe en laat ik graag wat ik wil :D
Vrouwen zijn wel het beste design wat er is, begrijp me niet verkeerd he al die modelletjes :smt005

Excuses voor het offtopic trouwens :oops: :oops: :oops: :twisted:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]