Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Boogaard
#68610
Hey!

Met special thanks to Ronnie heb ik deze week een sticker laten maken voor het windscherm en voorruit van mijn Roadster.

Deze stickers zullen ook verkrijgbaar worden in de shop voor andere geïnteresseerde Roadster rijders!

Tijdens het rijden heb je totaal geen last van de sticker op de voorruit, hij is ook nauwelijks zichtbaar als je achter het stuur zit.

Ik dacht: 'Als je het doet, doe het dan goed!'

Groeten,
Jorg

Windscherm:
Afbeelding

Voorruit:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#68617
Je moet nu nog onderaan het glazen profiel (dus het gedeelte wat IN de auto zit) van je windscherm, op de kopse kant ervan een ledstrip vastklikken met alu profieltje ter dikte van het raam (net zoals bij glazen noodverlichtings-bakjes)..
Dan zijn de letters ook nog eens verlicht in het donker!! :D
Gebruikersavatar
door Boogaard
#68654
denders schreef:Je moet nu nog onderaan het glazen profiel (dus het gedeelte wat IN de auto zit) van je windscherm, op de kopse kant ervan een ledstrip vastklikken met alu profieltje ter dikte van het raam (net zoals bij glazen noodverlichtings-bakjes)..
Dan zijn de letters ook nog eens verlicht in het donker!! :D

Haha dat is inderdaad geen slecht idee!
Iemand voorkeur voor een kleurje?! :D
Gebruikersavatar
door denders
#68668
Heb ze hier op mijn werk een aantal liggen, zo kwam ik op het idee voor mijn glazen tv meubel!
Heel apart effect als je geen tv kijkt :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68686
creative117 schreef:tsjesus, die had je wel gratis kunnen krijgen, da's dik reclame rijden op deze manier.
Iemand moet t goeie voorbeeld geven toch, heb hem kleiner aangeboden :wink:
maare had er ook bij gezegd wie er direct zouden reageren :smt005
Gebruikersavatar
door miranda1974
#68704
Nou Ronnie, dan zie ik hier mijn kans...
Gratis zijruitstickers omdat, het nog niet geregeld is dat de ene sticker in spiegelbeeld is... Ik wil wel dat alle neuzen dezelfde kant in staan, anders betaal ik er niet voor.
Geen frotwerk aan onze TT :smt003
:wink: Enne... hoe zit het met dat club-shirt voor die kleine TT?? Dat mag inmiddels wel maat 80/86 zijn.... :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68733
miranda1974 schreef:Nou Ronnie, dan zie ik hier mijn kans...
Gratis zijruitstickers omdat, het nog niet geregeld is dat de ene sticker in spiegelbeeld is... Ik wil wel dat alle neuzen dezelfde kant in staan, anders betaal ik er niet voor.
Geen frotwerk aan onze TT :smt003
:wink: Enne... hoe zit het met dat club-shirt voor die kleine TT?? Dat mag inmiddels wel maat 80/86 zijn.... :lol:
Miran, dan moet je toch echt eens goed kijken... want er rijden er al met gespiegelde TT's rond (dus alles de goeie richting in) wie zo'n setje besteld krijgt t gespiegeld in de bus. Alleen Joop rijdt er nog met eentje rond die andersom gericht is of hij moet inmiddels de goeie geplakt hebben want heb hem een andere gegeven ;)

hmmz die 3.2 dsg met sponsor erbij... die had ook de neuzen de goeie kant uit... dacht ik :smt003

Maare als je ze wilt bestellen dan wil ik ze best voor je opplakken met de neuzen de goeie kant uit :idea:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#71483
Zijn we al wel mee bezig geweest, moet er dan alleen minimaal 100 st. bestellen anders is de prijs niet echt leuk te noemen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#71492
Ronnie schreef:Zijn we al wel mee bezig geweest, moet er dan alleen minimaal 100 st. bestellen anders is de prijs niet echt leuk te noemen.
Nog niet interessant dus. Eerst maar eens 100 leden hebben.
Gebruikersavatar
door TT ROADSTER
#71507
sweeper schreef:
Ronnie schreef:Zijn we al wel mee bezig geweest, moet er dan alleen minimaal 100 st. bestellen anders is de prijs niet echt leuk te noemen.
Nog niet interessant dus. Eerst maar eens 100 leden hebben.
Bedankt voor je reactie.

Maar moet je 100 stuks hebben of 100 sets want dan heb je maar 50 leden nodig.
En over welke kosten heb je het als het er minder zijn. :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#71512
50 sets?? ik geloof niet dat de meesten hun mooie houden voor gaan vervangen voor iets met tekst er op, want dat is gebruikelijk gewoon een dunne rand rondom.

De opstartkosten, schoonmaakkosten en raamkosten voor zeefdrukken, die zijn niet misselijk en telt natuurlijk over 100 stuks gemakkelijker weg dan over 50 stuks en dan is het nog maar de vraag of ieder clublid ze wil aanschaffen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]