Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Kartal
#70396
Beste forummers,

na het aanschaffen van 18 inch winterbanden voor de BBS'jes ben ik op zoek naar een nieuwe zomerzet in 18 of 19 inch.. Ik kwam laatst bij een grote opruiming van onze zolder enkele posters tegen van Oettinger TT's, met 2-delige RZ velgen.. Ik vind deze velgen briljant staan onder een 8N en ben dus op zoek gegaan.. Kan helaas geen adres in NL vinden die Oettinger velgen aanbiedt; tevens heb ik geen Oettinger dealer kunnen vinden die aan particulieren wat wil leveren.. De vraag is dus, weet hier iemand toevallig een adres voor Oettinger velgen?
De modellen RZ en RE staan bovenaan mijn verlanglijstje.. Mag 18 of 19 inch zijn..

RZ:
Afbeelding

RE:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Kartal
#70497
Het is uiteindelijk toch een tweedehands setje geworden.. 19 inch RZ, dus de tweedelige velgen met gepolijste rand.. Helaas een setje met Falken (drama) banden.. Snel maar Michelins kopen en de velgen helemaal klaar maken voor de lente..

Effe een preview..:)
IMG_0497.JPG

Ik denk dat ik trouwens ook voor een lichte verlaging ga met de 19 inchers; heb hier echter totaal geen ervaring mee.. Aan te raden merken/sets iemand?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]