Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Kartal
#70523
Beste forummers,

Ten eerste allen een heel fijn 2012 gewenst!
Ik heb eigenlijk een algemene vraag, waarvan ik niet zeker wist waar ik hem kwijt moest. Het gaat namelijk om velgen (stoeprand) reparatie. De Oettinger RZ's die ik heb aangeschaft hebben een gepolijste rand met een laag blanke lak erover. Een van de 4 velgen heeft 2 cm stoeprandschade, waarbij de blanke lak helemaal weg is. De overige 3 velgen hebben heeeel licht wat schade aan de blanke laag (niet geheel door). Ik ben dus op zoek naar een betrouwbare adres waarbij ik de velgen op evt kromheid wil laten controleren en de randen netjes wil laten maken.
Op internet lees je heel veel over o.a. de velgendokter; ik heb zelf geen ervaring met velgen laten repareren.. Welke reparateurs zijn aan te raden? Zijn er bepaalde dingen waar je extra op moet letten bij polijsten? Thnx!
Gebruikersavatar
door Kartal
#70940
Het is uiteindelijk Wheeltrim in Nijkerk geworden.. Professionele houding, geen loze praatjes, duidelijk kennis en vakmanschap.. De Oettingers gaan uit elkaar gehaald worden, de randen worden helemaal opnieuw gepoedercoat, gelakt, gepolijst.. Twee velgen moeten gericht worden en een moet afgedraaid worden..
Het is dus maar goed dat ik ze er niet 'zo maar onder heb gemonteerd'... Ook de Falken FK452 banden waren hopeloos slecht.. Twee waren na demontage gewoon KAPOT aan de binnenkant! Binnenlaag van de wand van de band had gewoon losgelaten van de buitenkant! Een soort van een band-dissectie! Levensgevaarlijk man! Geen wonder dat je her en der van die spookverhalen leest over die rotzooi. Nooit doen dus!
Gebruikersavatar
door marttin
#70941
Mooi dat je een goed adres hebt gevonden die dus alles checken. Wat betreft de Falken, daar zijn de meningen over verdeeld, ik hoef ze in ieder geval niet meer!, je komt Falken niet voor niets niet tegen in de racerij.
Ik hou het maar bij de A merken, het is je einge contact met het asfalt
Gebruikersavatar
door Ronnie
#70969
Pirelli geeft na een claim ook niet thuis, klojo's dat is dan een A merk... doe mij maar Yokohama of Bridgestone voor onder een sportieve auto :D
Gebruikersavatar
door denders
#71076
Hoi ashiharry,

Ik vind het een erg goede indruk van het bedrijf zoals het er nu is!
Denk dat ik ook hier de stoeprandschade weg ga laten werken over een tijdje.

Wat was je er totaal zo voor kwijt als ik zo brutaal mag zijn?
Hoe lang heeft het geduurd en kreeg je tijdelijke velgen/banden mee misschien?

Groeten,
Dennis
Gebruikersavatar
door ashiharry
#71097
Hallo Dennis,

Ik was voor 4 velgen 350,- euro kwijt.
2 velgen hadden best wel wat stoeprand schade en de andere 2 lichte schade.
Ik heb zelf voor de nieuwe banden gezorgd en de banden daar afgeleverd (omdat ik mijn auto daar niet wilde laten staan).
Maandag ochtend gebracht, donderdag ochtend waren ze klaar. 2 weken van te voren afspraak gemaakt.

Groet Harry
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#71116
Oke thanks, ziet er goed uit!
Vervelend idd altijd met die tijdelijke oplossing die je dan moet regelen, laat ook liever niet mijn auto ergens staan.
Hier was het een tijd geleden 400 euro, maar dat was met poedercoat en vorige auto.
Ga dan nog weleens vragen als ik in de buurt ben daar.
Is ook een bekende in Hellevoetsluis schijnt.

Het is niet zo erg bij mij, misschien hetzelfde als jij had.
Maar ik vind dat niet netjes staan vandaar, en zelf klussen is toch anders.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]