Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door J3roen
#72530
Wat ze daar hebben is 5x112, ET 43, naaf 67.1. Een H&R adapter van 5x100 naar 5x112 is 20mm.

Het wordt denk ik te breed dan als ik het goed heb begrepen. Daarnaast moet ik ook nog een centreerring van 57.1 > 67.1 hebben.

Al met al denk ik niet dat het gaat werken. Ronnie, kun jij er iets zinnigs overzeggen? Thnks!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72537
20 mm past er gewoon tussen, ken er meerdere die met et 35 zelfs 20 mm monteren en dat komt dan zelfs 10mm verder naar buiten.

http://www.allevelgenvan.nl/maat.php

Staat het uitgelegd, er rijden meer tt's met 20 mm spacers en adapters rond, maar 20 loopt voor aan met et35 als de auto verlaagd is dus steken ze er 15 mm voor tussen (uitgaand van et35).

Met ET43 gaat het dus minder ver naar buiten en past het gewoon. Je velgen komen dan ten opzichte van standaard naar buiten maar minder dan met 20 mm adapters tussen originele of replica 5x100 ET35 velgen.
door J3roen
#72540
Thanks wederom :) Ik heb ook een setje van 15mm adapters kunnen vinden. Dan komt het dus al minder naar buiten, en lijkt het meer origineel als ik het goed begrijp.

Ik ga morgen even langs die velgenboer om te kijken of die naaf van 67.1 wel klopt en of er niet al een centreer ring in zit. Kan ik ook meteen kijken hoe het echt staat; ik heb hem er nog niet eens bijgehouden als ik eerlijk ben.

Misschien valt het wel enorm tegen :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72541
43 - 15 = 28 dus zit je op origineel de ET van 2 velgen van de Quattro Sport ff uit mn hoofd. Andere OEM velgen zijn ET32. Dus ja je zit met 15 mm adapters goed.

De velgenboer moet dit trouwens ook weten, waar een wil is is een weg zie je wel. Succes!
door J3roen
#72581
Nou ze waren dus net weg en het waren de laatste :(
Ik houd het voorlopig wel bij mijn RS4 imitatie tot ik weer tegen zoiets aanloop. Het is niet anders.
Gebruikersavatar
door denders
#72604
Lekkere coating op die foto....
Zo zien mijn orig.Slines uit 2005 er nog niet eens uit!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]