Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#72682
Vanavond aan de gang geweest met het monteren van een nieuwe v6 diffuser. An sich erg makkelijk alleen wil hij niet helemaal "pakken" in het midden.

Hij lijkt niet diep genoeg te komen op sommige punten waardoor hij er niet in klikt.

Ik heb passende kracht uitgeoefend maar zodra ik erop druk aan de achterkant, gaat het geheel (dus ook waar hij in moet klikken) naar binnen toe. Dan kun je duwen wat je wilt natuurlijk :)

Ik zat te denken om het een soort van klem te zetten met een stukje hout o.i.d. om wat tegendruk te kunnen geven. Tenzij iemand een lumineus idee heeft natuurlijk ;)
#72774
Stukje hout heeft het hem gedaan :) Doordat hij daardoor tegendruk kreeg heb ik hem er netjes in kunnen tikken. Geeft wel voldoening, zelf je gereedschap maken :)
#72793
Van het "gereedschap" of de auto met diffuser? :)

Het gereedschapje sneuvelde net bij de laatste fikse tik op de bumper. Het was nogal provesorisch in elkaar gezet. Kan het wel even tekenen eventueel, het is geen rocket science.
#72811
Ga ik doen; Misschien straks wel even een fotoshootje.... Hij is toevallig ook net gepoetst :)

Ik heb overigens een andere velg op het oog. Zaterdag even langs bij de velgenboer. Ook misschien verlagen met een Eibach pro setje.

Ik denk ik dat ga kiezen tussen bijgeplaatste velgen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#72814
Heb zelf de RS4 (origineel) hou het er maar bij maar je andere keuzes vind ik ook erg netjes staan onder een TT
#72816
Thanks, ik denk ook wel dat het goed zal staan! De RS4 die ik nu heb zijn echt wel aan vervanging toe. De CC velgen vind ik denk ik het minste. Hoewel ze onder de auto van mijn vader erg goed staan (maar dat is dan ook een Passat CC :))

19" is natuurlijk wel erg mooi, maar dan moet ik ook nieuwe banden nemen. Ik heb net een nieuwe 225/40/18 set... Verkopen van de hele set lijkt mij ook geen optie. Dat zal iig niet de kosten van een 4x 19" dekken..

Ach we zien wel, zaterdag eerst maar eens kijken!
#72821
CC's staan prachtig onder de CC en Scirocco, maar die lijken me echt vreselijk onder de TT.

Die RS4's vind ik de mooiste, passen het beste bij de TT. Je moet wel echt originele nemen, want iedereen rijdt al met die goedkoop ogende imitaties rond. Helaas is het origineel dermate schaars, dat zelfs ik ben afgeweken naar wat anders.

Dus als het imitaties worden, dan zou ik die Nuvolari's nemen. Dan ben je nog enigzins exclusief. Deze had je vast al gezien: http://www.audittclub.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6965
#72826
Foto van die Nuvolari's had ik nog niet gezien; thanks! Vind ze goed staan, alleen 19" misschien toch iets te groot (denk ik). Kan het pas echt goed beoordelen als ik ze in het echt zie.

De imitaties van MAM/TAM voor RS4 zijn toch best goed? Welke velgen heb jij nu?
#72830
Hier wat foto's die ik vanavond genomen heb (nu hij nog glimt :))
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#72831
phoca_thumb_l_26-08-06_leeuwarden_23.jpg
Ik heb 19" gepolijste Novulari's (MAM) gehad met donkergrijs velgbed.
Heb ook nog op de Spoke 10 rondgereden van Sportec, super lichtgewicht velg en als je die hebt heb je wat exclusiefs maar die waren 18 inch en was voor t oog niet groot genoeg dus toen die Novulari's er vlug onder gehangen is de TT ook mee verkocht trouwens. New RS4 vind ik in 18 inch ook te klein dan is t eerste type een stuk mooier. Maar goed je zult zelf de keuze moeten maken wat je eronder hangt t is jouw auto ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#72832
Nice! Wel leuk om ze op deze foto in contrast te zien met een 17". Ze staan ook mooi naar buiten, spacers? Of gewoon de grote en de ET?

Die sportecs zijn ook zeker mooi, maar ik vond ze ietwat te open.
#72834
J3roen schreef: De imitaties van MAM/TAM voor RS4 zijn toch best goed? Welke velgen heb jij nu?
Je hebt al RS4's zie ik, maar die vind je niet meer mooi? Ik heb nu gewoon 17" gekocht, want omdat de auto wat ouder is vind ik het snel "fout" en "try-hard" ogen met aftermarket.
Afbeelding

Als ik onbeperkt geld uit mocht geven, dan zou er een 18" QS-zomerset komen en een 18" winterset RS4. Auto 2,5mm omlaag. En een 3.2 voorbumper om de sportieve look af te maken. Verder 2 uitlaatpijpen en een 3.2 spoilerverlenging. Maar reken maar uit, dan zit je op +/- 3000 euro en dat is een derde van de waarde van de auto.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]