Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#72835
De RS4's die ik nu heb zijn een beetje op. Veel schade; meeste komt nog van toe ik de auto kocht. Ik heb een keer zelf een stoepje gepakt met hogere snelheid waardoor zelfs een klein stukje uit de velg is :oops:.

Kortom, tijd voor nieuwe :)

QS? Welke zijn dat? Ik heb voor de winter een nieuw setje 17" S4, die staan ook erg netjes. Verder komen jouw wensen ongeveer overeen met die van mij ;) Maar net wat je zegt, hoeveel wil je eraan uitgeven. Het moet wel leuk blijven.

Wel zal ik, of iig "de familie", deze auto houden. Dus alles wat ik erin stop gaat niet naar de volgende eigenaar. Dat is wel een fijne gedachte :)
#72837
Dat zijn inderdaad ook geen verkeerde velgen! Je bedoelt met comfort in leveren het verlagen? Ik heb begrepen dat met de Eibach pro set het comfort ongeveer gelijk blijft en toch verlaagd. Dat is dan ook slechts 2.5 cm verlaagd geloof ik.

Die van mij zit nu ook op de 155k, en is nog een stuk ouder ('99). Ik rij er alleen slechts ± 5k per jaar mee, het is meer een hobby auto. Motoren / scooter en Volvo S70 maken hier de meeste kilometers :)
#72840
Dan is het verlagen wel interessant. Helaas moet ik bekennen dat ik al 2x de bodem geschraapt heb (smalle weg met berm en kreeg geen voorrang + iets te grote drempel)

Om ff verder te dromen, ik zou in mijn geval (zwarte hardtop) de QuattroSport look op deze manier afmaken, met zwart gespoten A-stijlen en spiegels:
Afbeelding
Afbeelding
Uberdik :smt007
#72855
Dat ziet er zeker goed uit :) Ik vind alleen 2 kleuren niet echt mooi. Velgen / diffuser / spoiler zijn top!
Ik blijf de MK1 ook mooier vinden dan de MK2. De lijnen zijn zooooo mooi.

Het is dat mijn vriendin niet van dit soort velgen houdt, anders zou ik hier ook voor gekozen hebben!
#73065
De auto is inmiddels verlaagd met de Eibach set en dat rijdt erg comfortabel! Totaal geen stuiteren (ook omdat het slechts 2.5cm is denk ik?). Bij het vervangen bleek dat er een veer gebroken was. Dat ik dat niet heb gemerkt is mij een raadsel! Al geruime tijd moet het zijn geweest, de breukplek was al behoorlijk geoxideerd.

Verder zitten er nu Nuvolari velgen op en is de koppeling vervangen door een complete Luc Repset (DMF). Wat een verschil, die koppeling! De oude drukset was nog niet heel erg versleten en het vliegwiel was nog prima in orde. Maar beter het zekere voor het onzekere; daarom had ik had ik de complete repset aangeschaft (met vliegwiel dus).

Pics volgen later; als hij weer een poetsbeurtje heeft gehad :)
#73066
Dat van die gebroken veer gebeurd veel, ik heb het vaak gehoord/gemerkt bij de oudere types.
Kan geen kwaad dus om altijd even rond te kijken hoe het is met die dingen, mocht je auto eens op een brug staan.

Klinkt goed, foto's nog beter :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]