Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door peter1981
#83362
Heeft iemand hier de QS velgen van SWH?
Op de foto kan je slecht zien of de velgen ook een glimmende buitenrand hebben
Zover ik heb kunnen zien hebben de orginele dit wel en ik wil zoveel mogelijk OEM look
Ik heb ze in UK namelijk wel gezien met de rand glimmend maar ik haal ze natuurlijk liever 70km verderop :)
Gebruikersavatar
door peter1981
#83363
Even wat testen gezien van de QS TT maar blijkbaar is die gepolijste rand zo gemaakt.
Want orgineel is het blijkbaar niet

najah denk dat ik ze maar ga bestellen
Wel een rib uit m`n lichaam zeg :roll:
Gebruikersavatar
door peter1981
#83366
Boh nog maar 1 rib over dan :mrgreen:
Wielen zijn net bestelt , hopelijk zaterdagochtend dat ik ze kan ophalen
Monteren zal nog wel even opzich laten wachten want het is immers nog winter

Afbeelding

velgen i.c.m. p zero rosso Asimmetrico banden :)
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#83370
Goed bezig, als je een flinke lading foto's wilt maken als je ze binnen hebt, zou dat geweldig zijn.

Ben benieuwd naar de lak en glans. Ook naar de binnenkant of er geen pitjes in het velgbed ontstaan door montage van de banden (door online-velgen). En natuurlijk of er geen hele rits plaklood wordt gebruikt.

Speciale reden voor de P Zero Rosso?

Ik ga deze set ook bestellen, waarschijnlijk met Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 banden (scoort hoog in iedere bandentest).
Gebruikersavatar
door peter1981
#83371
No problemo

Banden is idd een bewuste keuze
in 2008 met een setje p zero nero op de nurburgring gereden en na veel banden geprobeerd te hebben ging er een nieuwe wereld voor me open met de Pirelli`s (nat en droog)
Goodyear Eagle F1-GSD heb ik ook gehad en was een goede 2e plek
Enige nadeel van de Goodyears is dat als ze op 70% komen van de slijtage dat ze erg veel lawaai beginnen te maken.
Dat vond ik wel een minpuntje ook waren ze in de regen iets minder vooral op een natte Ring
Ook de duurzaamheid van de p zero nero`s was beter
De Goodyears waren ver overleden na 150rondes terwijl de Pirelli`s er 250ronden over deden :)

Dus nu de opvolger eens proberen en das de p zero rosso :)

Fotos zal je spoedig zien komen ( misschien zaterdag al )
Gebruikersavatar
door peter1981
#83388
:evil: :evil: Denk je een mooie set wielen gekocht te hebben krijg je een mail dat ze niet meer leverbaar zijn :x :x :x
Ben helemaal over de zeik :x :x :evil:

Nu eens bedenken wat ik dan wil , liefste niet meer kopen bij velgen-online gun het ze eigenlijk niet meer
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#83389
Misschien dat ze nog ergens anders te koop zijn, bijvoorbeeld bij Wheelpoint in Uden ofzo?
Dat ze niet leverbaar zijn wil niet altijd zeggen dat ze ook nergens op voorraad liggen :wink:
Gebruikersavatar
door peter1981
#83390
al eens gezocht naar SWHdealers maar niks gevonden maar zal eens kijken naar wheelpoint Uden :)
thx voor de tip
Gebruikersavatar
door peter1981
#83398
geen beschikbare maten gevonden
maarja ik wil sowieso geen zwarte wielen en om te spuiten koop ik geen nieuwe
Gebruikersavatar
door Ronnie
#83425
peter1981 schreef: Banden is idd een bewuste keuze
in 2008 met een setje p zero nero

Dus nu de opvolger eens proberen en das de p zero rosso :)
Onder mijn S3 in 20" scheurden de wangen van Pirelli P Zero Nero binnen no time in tot op het canvas met ruim 7mm profiel was t APK afkeur en na de claim bij Pirelli kreeg je niet eens het geld van 1 band qua bedrag retour... ik mijdt Pirelli om die reden, waren zeer dure kilometers en niet eens op t circuit, gelukkig maar dan hadden ze er vast onder uit geklapt. Bridgestone Dueller (kunnen ook glijden met Quattro, lol) en Continental Sportcontact 5 rij ik op rond en ook die kunnen glijden, maar dan doe je t bewust en weet je hoe je dat moet doen ;) verder super grip wat de Pirelli's ook kennen, maar die vertrouw ik voor geen meter meer.
Gebruikersavatar
door peter1981
#83429
Das klote om te horen
Gelukkig hier alleen maar goede ervaringen ook vrienden hebben ermee gereden die meer dan tevrede waren
En binnen m`n Ring tijd ook diverse mensen gekend die ermee gereden hebben en tevrede waren
Pech kan je altijd hebben maar wel belachelijk dat Pirelli niks regelt terwijl hun toch een bandje niet zou moeten boeien
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]