Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#83385
De Bentley naslag van de TT gekocht maar nog niets kunnen vinden hoe de omloop van de voorruit aan de binnenzijde wordt verwijderd. Zodra het weer nog iets opknapt mijn Parrot Classic monteren de de microfoon in de buurt van de achteruitkijkspiegel zien te krijgen.

Iemand ervaring met het weghalen of openen van de A-stijl trim?

Iemand een Parrot Classic in de TT? Ben benieuwd of er voldoende ruimte onder de klep is.

:D
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#83396
Radio met bluetooth geen optie? Heb mijn microfoontje gewoon in het bakje onder de asbak, zie foto. Mocht je hem toch in de A-stijl willen: maak dan geen schroefgat, zonde als je de Parrot later besluit weg te doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
door eric v.
#83404
Beste Erwin.
De a-stijl lekker laten zitten.
Je kan de draad makkelijk tussen rubber en plastic werken.
De bovenkant van kan je makkelijk los halen zit vast met 4 schroeven (zonnekleppen) haal de binnen verlichting los,dun wigje aan de lange kant er tussen en je wipt hem er uit.
1 schroefje van de kleine zonneklep lossen,kunststof nu naar beneden trekken en dan naar je toe.

Succes Eric V.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#83437
@DolomitegrayTT Op de foto niet helemaal duidelijk maar je moet het vakje open schuiven om de microfoon te ontwaren of heb je hem buiten het bakje gemonteerd? Gaatje voor de microfoon is 1mm maar je hebt gelijk.

@Eric Duidelijk! Die optie moet dus ook kunnen. Dolemites oplossing bekijk ik ook als mogelijkheid.
Gebruikersavatar
door sweeper
#83467
Waarom helemaal naar het midden? Mijn microfoon heb ik weggewerkt in het instrumentencluster achter de gleufjes bovenaan in het midden. Vermoedelijk heeft Audi daar oorspronkelijk een microfoon voor bedacht, maar nooit toegepast. Dit is een mooie plek. Midden voor je, maar toch onzichtbaar en weinig tot geen rijgeluiden.
Gebruikersavatar
door sweeper
#83639
Zoals gevraagd in je pb.

Hierbij een foto van mijn plek voor de microfoon.
Tellerbak moet er wel uit en dan kan je aan de achterkant bovenzijde de microfoon plaatsen.
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#83658
Ok Sweeper, hartelijk dank. Ik meende dat het rechthoekje iets voor de temperatuur in de auto was. Mooi plekje. De microfoon die ik heb is wel dubbel uitgevoerd en aardig breed. Een enkelvoudige met miniplug moeten ze ook wel hebben.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84568
Eindelijk de Parrot Asteroid Classic gemonteerd! Was even een klus want de eerste eigenaar (ik ben de 2e) had de auto kennelijk af dealer en productielijn zonder radio besteld. Bij Audi is standaard dan kennelijk echt het minimum. Voor het aansluiten van de Parrot, en elke andere vergelijkbare radio, ontbrak een complete draad in de draadboom. Wel 12v continue en aarde maar geen geschakelde 12v over het contact. De Kenwood die er in zat moest altijd handmatig aan en uit worden gezet buiten het contact. Extra draad getrokken en de boel werkt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Dennisvm
#84578
Waar heb je nu de microfoon zitten dan?
Ik heb mijne op het kapje achter het stuur. Onder het instrumentenpaneel. Ook weinig/geen last van geluiden en toch goed verstaanbaar. Het zit alleen wel in het zicht. Hij valt alleen niet op.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84600
Die hangt nog even klem tussen de middenconsole en het linker deel van het dashboard. :D Eerst maar eens geinvesteerd om de radio aan de praat te krijgen. Nadeel is een specifieke duo microfoon die Parrot gebruikt. Andere merken hebben een enkele mic. Ik wil eerst het klokkendash een keer demonteren om de ruimte te bekijken. De mic is zeker 5cm breed. En anders via de achterzijde van het dashboardkastje en de rubbers maar naar de achteruitkijk spiegel. De plaatsing in het schuifluik van de middenconsole wil ik niet. Nog even puzzelen dus. De test via de telefoon was stilstaand en rijdend waar ie nu zit verrassend goed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]