Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door krieltje
#4431
haha top,deze jongen gooit er volgende week een xenon setje in,bedankt voor de info allen.
Wat kost die grap om het bij jou erin te zetten charlotte?
door krieltje
#4432
ik hoorde net dat er een computer adapter naast gezet moet worden ivm de storingsmelding op de boordcomputer,is dat zo charlotte?
Dat ding is geloof ik even duur als de xenonset zelf

Kan je mij een totaalprijsje geven compleet met inbouw?

groetjes mart
Gebruikersavatar
door charlotte
#4433
Ik zou dat Mark even moeten navragen maar ik ga vast bij de leverancier informeren.
Die had namelijk wel voor diverse autos een aanvulling zitten.
Heb het een x met een nieuwe Volvo gehad en die weigerde om de xenon te erkennen en daardoor ging de lamp steeds na paar minuten uit.
Ik hou je op de hoogte.

gr,
charlotte
door krieltje
#4434
charlotte schreef:Ik zou dat Mark even moeten navragen maar ik ga vast bij de leverancier informeren.
Die had namelijk wel voor diverse autos een aanvulling zitten.
Heb het een x met een nieuwe Volvo gehad en die weigerde om de xenon te erkennen en daardoor ging de lamp steeds na paar minuten uit.
Ik hou je op de hoogte.

gr,
charlotte
toppie ik ben benieuwd
gr mart
Gebruikersavatar
door charlotte
#4436
zover ik nu weet is er inderdaad een aparte kabelboom bij nodig om eea via de boardcomputer goed te laten gaan.
inbouwen is moeilijk te zeggen op voorhand omdat je misschien de hele koplamp eruit met halen en dan moet je bij de TT de complete voorbumper demonteren en dan ben je al weer heel wat tijd verder.
Kabelboom kost 20 euro extra.
gr,
charlotte
door krieltje
#4437
bij een ander bedrijf in den haag koste de adapter 169 euro,naast de 199 euro voor de set,en 85 euro inbouw.Klopt die prijs een beetje?
Gebruikersavatar
door charlotte
#4438
wow das wel heel veel geld. Die inbouw is wel oke, mits ze weten waar ze aan beginnen...haha.
Ik zou even navragen of ze al eens een TT gehad hebben hiervoor. ALs dat zo is dan is het wel een fijn adres natuurlijk.
Gebruikersavatar
door Alexander
#4446
Mja, voor dat geld koop ik net zo lief een Hella setje en bouw ik die zelf in...
door krieltje
#4448
rij ik liever ff naar oss,den haag enschede is ook ff tuffen.
Charlotte zodra je iets weet ff laten weten he,en vergeet ook niet te kijken voor die maat van me met zijn lexus.
gr mart
Gebruikersavatar
door charlotte
#4459
Komt in orde.
gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4500
Hou wel de regelgeving in de gaten, xenon mag 'niet zonder' koplamsproeiers na een bepaald bouwjaar gevoerd worden, ze worden per 2007 strenger hierin aldus ook de APK zal erop aangepast worden neem ik dan aan. Lijkt België wel daar mag inmiddels ook niet alles meer. (komt door al die aftermarket setjes die iedereen van 18+ maar lukraak in veelal oudere auto's wegbouwen en het dan gewoonweg niet afstellen en dat is gruwelijk irritant met xenon)

Maar ach... nieuwe bumper erop bestellen bij Charlotte, gelijk met die uitsparingen erin, setje originele sproeiers achter de voorbumper en je hebt gegarandeerd een hoop fun...

Je kan auto's achter je geheel wit laten worden van een plens vloeistof die met 120 km/h vol over de auto met de stroomlijn mee voert volledig op de voorzijde van de auto van je achterligger, prachtig gewoon het kost alleen 4,5 liter per maand aan vloeistof. owja doe dit absoluut niet bij motorrijders als die erachter rijden, wat de gevolgen kunnen zijn wil je echt niet op je geweten hebben. :D
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4507
owja doe dit absoluut niet bij motorrijders als die erachter rijden, wat de gevolgen kunnen zijn wil je echt niet op je geweten hebben.

Goeie tip Ron :P
Gebruikersavatar
door Alexander
#4512
Voor auto's met bouwjaar tot 2007 is automatische hoogteverstelling en wiswas niet nodig, na 2007 wel. Dus een wiswas inbouwen is voor geen enkele forummer nodig.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4519
Modderaar schreef:owja doe dit absoluut niet bij motorrijders als die erachter rijden, wat de gevolgen kunnen zijn wil je echt niet op je geweten hebben.

Goeie tip Ron :P
Ik vond dat effect echt geweldig gewoon die hele zooi over je auto heen zien waaien op een achterganger en dan express net ff als die de waiisers gebruikt heeft gewoon nog een keer vol blazen achter je :D
Maar een motorrijder kan zen visier niet ff snel schoonmaken dus die ziet geen klap meer en kan dan verongelukken en dat is wat niemand op zijn of haar geweten wil hebben.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]