Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door krieltje
#5053
Nou gister naar enschede vertrokken vanuit een stormachtig Den Haag.

Had afgesproken om een aantal dingetjes bij design car te laten maken,oa xenon conversie.

Bij Dennis aangekomen,eerst een bakkie gedaan.Toen heeft hij me naar de stad gebracht om te shoppen.''als je het zat bent pik ik je wel ff op"".Ik ging shoppen in een berekoud enschede,en hij aan de slag.
Na een paar uurtjes,ben ik lopend naar de werkplaats teruggekeerd.Onderwijl flink verdwaald,dus ff gebeld.Alles zat er al op en aan,behalve de cruise control.Daar had hij wel ff werk aan.
Idd daar aangekomen lag mijn hele stuur eraf,en het neurologisch brein van de auto lag ook naast de motorkap.
Ik dacht dat komt nooit meer in orde,die is totall los.

Dennis zei,ben nog ff bezig,pak ff een colaatje en breng er mij ook een.Alsof ik er al jaren kwam.FF met zijn pa zitten babbelen,en de tijd vloog om.
Echter liet hij een kapje tussen het motorcompartement vallen,nou dat heeft hij geweten.Zoeken,zoeken zoeken.Aha daar is hij.Ook dat ging weer op zijn plek.

Ik had ook andere ruitenwissers,sierlijsten (zeker niet kitsch,waar ik een beetje bang voor was),maar super subtiel,xenon,cruisecontrol.
Hop ff naar de plaatselijke vagcom computer,en het geheel was compleet.

Jemmig wat een zicht met die xenon.6000 kelvin,ziet er werkelijk schitterend uit,onderweg een flinke plensbui,dus de ruitenwissers werden ook beproeft,en natuurlijk de cruise die het prima deed.

Al met al Dennis super bedankt,die kar ziet er super gelikt uit
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5054
klinkt allemaal goed en klantvriendelijk. En je weet het foto`s zijn altijd welkom 8)
Gebruikersavatar
door MarkG
#5055
Nice, leuk verslag zo. Mis alleen de foto's nog inderdaad. :wink:
Gebruikersavatar
door EsTTher
#5062
Tja, het is altijd gezellig bij Dennis :lol:
Doe voorzichtig met de sierlijsten, ze beschadigen erg snel. Ik heb laatst mijn auto laten polijsten, waarschijnlijk is de polijstmachine tegen de sierlijsten aangegaan waardoor de toplaag beschadigd is. Daarna zie je ze met de dag lelijker worden..
Maar Dennis gaat ze gelukkig binnenkort vervangen!! Ben ook wel geinteresseerd in de xenon conversie, dubbele uitlaat en een diffuser...

Ben benieuwd naar de foto's :wink:
door krieltje
#5063
ja dennis zei idd dat die dingen kunstoflijsten zijn met een chroomlaagje.Hij kan zeker niet door de wasstraat.Heb ik gelijk een goede reden om dat te laten.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]