Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5539
strakke bak niet te overdreven lekker strak allemaal :P
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#5549
Zit er dan een andere voorbumper op nu? Dacht dat er toen toch een A8 grille op zat, of is dit nog van voor de meeting?

Dit front komt me namelijk vaag bekend voor :D

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#5550
Zat idd een andere grill in.
door Terrum
#5555
hallo allemaal, leuk om te zien dat mijn TT'je niet onopgemerkt is gebleven bij julie en dat er later ook nog over verder gepraat is, zoals julie al wel gezien hebben heeft de wagen nog een verdere evolutie ondergaan sinds de laatste meeting, Hij is ondertussen opgenomen bij EUROPROJEKTZ wat voor mij een van de hoofd doelen was, europrojektz wordt je niet zomaar, degene die graag weten wat ik bedoel kunnen even nalezen op www.europrojektz.be en zullen zo wel begrijpen wat ik bedoel, bij de members kan je zien dat het maar enkele gegeven is om er bij tekomen :P

@ TT-maniak: hoi kerel,, was zeker niet mijn bedoeling uw wagen te kopieren, had je op de meeting al gezegd dat de rieger met A8 gril niet naar mijn zin paste en dat deze vervangen zou worden door een V8 front, en de gril van caractere is een logische keuze voor mij omdat op de koffer en front spoiler na alles van caractere is bij mij en het is dan ook nog van Belgische makelij en de gril had ik staan op mijn originele bumper ,vandaar dat ik deze gewoon heb overgezet :roll:

Tot op een volgende meeting, vond de vorige wel super leuk :wink:
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#5556
Begrijp me niet verkeerd,

T' is absoluut geen probleem. Vond het alleen leuk om te zien en daarom reageerde ik erop.
Bovendien zijn er zoveel andere zaken aan je auto weer heel anders dan de mijne dus dat is het zeker niet.
Vroeg me alleen af of dit nu iets was wat je voor de meeting had en daarna de A8 grille erop had gezet of dit nu iets nieuws was.

Je weet hoe het gaat op meetings, vaak doe je daar je ideeen op en geeft er dan je eigen tintje aan. Caractere heeft gewoon mooi spul en je bent dan gewoon aan een aantal onderdelen gebonden.
T'is het zelfde als met je gekleurde dak zoals je zelf al vertelde. Je hebt het er net op en mee zie je iemand uit je omgeving ook met zo'n dak rijden omdat ze jou er eerder mee gezien hadden en het ook wel leuk vonden om te laten doen.

Je TT ziet er strak uit, complimenten daarvoor. Vind zelf de koplampen in de kleur van de auto ook erg mooi uitzien bij jou. Voor hetzelfde geld pas ik dat ook eens een keer aan en dan heb ik weer een ideetje van jou opgedaan.
Tuning is toch voornamelijk kijken wat je mooi vindt bij anderen (op meetings of internet) en dan zelf je eigen mix maken van een hoop ideeen.

Ik gun iedereen z'n eigen mooie auto, de mogelijkheden bij een TT zijn toch iets beperkter als bij een VW qua matriaal en dan zul je toch vaker zien dat mensen dezelfde elementen in hun auto aanpassen.

Grtzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op wo nov 22, 2006 7:19, 1 keer totaal gewijzigd.
door Terrum
#5557
Absoluut
TTmaniac schreef:Begrijp me niet verkeerd,

T' is absoluut geen probleem. Vond het alleen leuk om te zien en daarom reageerde ik erop.
Bovendien zijn er zoveel andere zaken aan je auto weer heel anders dan de mijne dus dat is het zeker niet.
Vroeg me alleen af of dit nu iets was wat je voor de meeting had en daarna de A8 grille erop had gezet of dit nu iets nieuws was.

Je weet hoe het gaat op meetings, vaak doe je daar je ideeen op en geeft er dan je eigen tintje aan. Caractere heeft gewoon mooi spul en je bent dan gewoon aan een aantal onderdelen gebonden.
T'is het zelfde als met je gekleurde dak zoals je zelf al vertelde. Je hebt het er net op en mee zie je iemand uit je omgeving ook met zo'n dak rijden omdat ze jou er eerder mee gezien hadden en het ook wel leuk vonden om te laten doen.

Je TT ziet er strak uit, complimenten daarvoor. Vind zelf de koplampen in de kleur van de auto ook erg mooi uitzien bij jou. Voor hetzelfde geld pas ik dat ook eens een keer aan en dan heb ik weer een ideetje van jou opgedaan.
Tuning is toch voornamelijk kijken wat je mooi vind bij anderen (op meetings of internet) en dan zelf je eigen mix maken van een hoop ideeen.

Ik gun iedereen z'n eigen mooie auto, de mogelijkheden bij een TT zijn toch iets beperkter als bij een VW qua matriaal en dan zul je toch vaker zien dat mensen dezelfde elementen in hun auto aanpassen.

Grtzz Henk
absoluut, dacht er net zo over en als ge uw koplampen in de kleur van de wagen zet vergeet dan zeker niet inneens een wit knipperlicht te monteren(deze zijn vvan osir disign en kosten ?75,-) 8)

tot op een volgend treffen, Geert
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5560
Blijft een mooie TT... nu sluit de bumper wel netter aan dan die je erop had zitten bij de voor/zijschermen en de velgen in t blauwe metaalic staat mooi eronder :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]