Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#8095
Ben net even bij Mark geweest om hem in te laten bouwen, maar idd jullie reacties waren echt op zijn plaats. Je merkt het verschil erg goed vooral met overschakelen ( het bokkerige is er af) pakt lekker op :lol:
Ook was het bij mij zo wanneer je in de 5e versnelling reed en je gaf gas tot bijv. 140 km/h en ja liet dan het gas een beetje los ( om deze snelheid te behouden) voelde ik altijd een beetje een naschok.. dit is nu ook geheel over..
Ben er echt blij mee ( echt een goede aankoop)

Mvg,

Emiel
Gebruikersavatar
door MARK
#8096
Ik ben erg blij dat alle mensen die een FORGE Diverter Valve hebben gemonteerd tevreden zijn!!! :)

Op naar de volgende goede groepsaankoop!!!
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#8118
Ook ik ben vandaag "even" bij MARK langsgereden.
Echt een fluitje van een cent, dat monteren van die DV. Was me zelf ook wel gelukt denk ik :wink:
maar leuk om weer eens een enTThousiasteling te spreken !
Ik deel de bovenstaande positieve reacties helemaal.
Vooral in de hogere versnellingen pakt de motor nu veel directer op.

Ben ook benieuwd naar dat andere onderdeel waar MARK het over had, voor de volgende actie ....

bedankt !
door TTMarky
#8688
Last but not least...

De Forge werkt uitstekend. De TT rijdt merkbaar soepeler. Ben helemaal met de positieve reacties eens.

Nu regelmatig de Forge een poetsbeurt geven...wil ooit net zo'n steriele motorruimte hebben als van...Mark
Gebruikersavatar
door Frysian Outlaw
#8758
Ik heb de DV van ABUW gekocht en vanochtend gemonteerd en ik moet zeggen het verschil is duidelijk merkbaar. Zoals al beschreven is pak de motor soepeler op en is het toch al niet grote turbo gat nog verder verkleind :D .

het is echt een aanrader voor iedere TT rijder met een 1.8 20vt :smt023
Gebruikersavatar
door MarkG
#8878
Zijn er ook nadelen aan het kopen van een 2e handsie?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8879
Gewoon opletten dat die functioneert en sluit, zie site van Forge, die steken dr een pen in.
Gebruikersavatar
door MarkG
#8904
Ronnie schreef:Gewoon opletten dat die functioneert en sluit, zie site van Forge, die steken dr een pen in.
Ooohhh ja: like that:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Rob
#8920
Mark heeft ook bij mij de klep geplaatst en ben er zeer tevreden over, Mark bedankt.
Schakelen gaat veel soepeler en het geluid in de hogere toerentallen is om van te smullen.
Topactie!

Rob
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8949
idd MarkG zeer scherp ;)
door timstudio2002
#9026
Dit is de eerste keer dat ik een amerikaan hoor zeggen dat ik een vinger op iemand zijn nipple moet houden en kijken of ie terugveert :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9029
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10488
Heb de DV ook gemonteerd gister en ben er blij mee, wat jullie al zeiden hij geeft een fijne schakeling. Turbo komt vloeiend over tijdens het schakelen.

Stelt helemaal niks voor om de DV te monteren, had voor de zekerheid een extra slangenklem gekocht.
Had hem eigenlijk helemaal niet nodig, met klein schroevendraaier klemmetje los gedrukt en DV aangekoppelt.

Was wel een beetje teleurgesteld dat er niet veel ptssssst geluid komt, maar geloof dat ik hier had gelezen dat als je hem chipt er meer druk op de turbo druk komt.
En dat hij dan wel beter te horen is..?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door petertt
#10490
ik zou ook wel een forge dv willen hebben!!
waar kan ik die bestellen of eventueel ook laten monteren?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10505
Hoi Peter,

Bij CarstylingOss raad ik je het aan, Charlotte en Mark doen deze acties samen via het forum voor de forumleden.

@Jan de semi open variant piest wel geluid :D dus je hebt de verkeerde als je de whoessss sound wil hebben van t overschakelen. Pas met chiptuning en een open pijp ipv de katalysator ga je het turbogeluid echt duidelijker horen in de auto alsook erbuiten. Klinkt super dat mis ik nog bij de S3 wat de TT toen wel had.

Groet Ronnie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]