Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door petertt
#10506
ja maar ik moet iemand hebben die er ook handig in is om die te plaatsen kan het misschien zelf wel,maar laat het liever iemand doen die er verstand van heeft!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#10508
Effe ritje naar mark plannen dan daggie naar zeeland. Of naar ronnie die woont in best.
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10509
Ronnie schreef:Hoi Peter,

Bij CarstylingOss raad ik je het aan, Charlotte en Mark doen deze acties samen via het forum voor de forumleden.

@Jan de semi open variant piest wel geluid :D dus je hebt de verkeerde als je de whoessss sound wil hebben van t overschakelen. Pas met chiptuning en een open pijp ipv de katalysator ga je het turbogeluid echt duidelijker horen in de auto alsook erbuiten. Klinkt super dat mis ik nog bij de S3 wat de TT toen wel had.

Groet Ronnie


Ok ik ga hem toch chippen, heb wel de open variant incl. hoorntje.
Dus moet je het geluid dan wel goed horen..
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10512
petertt schreef:ja maar ik moet iemand hebben die er ook handig in is om die te plaatsen kan het misschien zelf wel,maar laat het liever iemand doen die er verstand van heeft!
PaulusB schreef:Effe ritje naar mark plannen dan daggie naar zeeland. Of naar ronnie die woont in best.
monteren is zo gedaan 8)
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10513
Als je 2 linkse handen hebt wil het nog, stelt werkelijk waar niets voor.
Je moet je auto wel eerst ff laten afkoelen, is nogal hot
Gebruikersavatar
door petertt
#10514
ik heb absoluut geen twee linkse handen!!
maar ik ben altijd bang dat ik iets kapot maak nu ik er geen garantie meer op heb!!
klopt het trouwens als je je auto hebt laten chiptunen dat 'zo'n dv beter werkt??
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10517
Werking blijft gewoon t zelfde, alleen als je blok wat anders reageert na chiptuning dan zal idd de DV ook anders reageren voor je gevoel.
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10523
petertt schreef:ik heb absoluut geen twee linkse handen!!
maar ik ben altijd bang dat ik iets kapot maak nu ik er geen garantie meer op heb!!
klopt het trouwens als je je auto hebt laten chiptunen dat 'zo'n dv beter werkt??
Zeg ook niet dat JIJ 2 linkse handen hebt, wil alleen maar zeggen dat het peanuts is :wink:
Als je denkt dat het verstandiger is om het door een garage te laten doen, moet je dat gewoon doen!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10533
De VW Garage in Oirschot levert en bouwt de Forge DV ook zo voor je en op zich vrij dichtbij!
door Speedster
#11701
Misschien wat laat maar ik heb vorige week mijn DV gemonteerd, en ik moet zeggen :D hij is er van opgeknapt
het motor pakt na het het schakelen beter op ivm turbo druk. dus hij rijd weer wat soepeler.

Nu het schokken er nog uit krijgen want dit is nog niet helemaal opgelost is wel een stuk minder
na het plaatsen van een nieuwe LM , ik moet mijn lamdasondes nog schoon maken ik hoop dat dit de oplossing is.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]