Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MARK
#8139
Wegens het succes van de actie FORGE Diverter Valve volgt hier de actie Sportluchtfilter K&N

[align=center]Wederom i.s.m. www.CarStylingOss.nl[/align]


Optie 1: Vervangingsfilter, het bestaande standaard filter wordt vervangen door onderstaand exemplaar.

Type: 33-2128
[web]http://www.kandn.com/images/l/33-2128.jpg[/web]

Prijs: 65,00 Euro - Geschikt voor alle motortypen incl. 3.2 V6

_________________________________________________________________________________

Optie 2: KN 57i Kit , het bestaande luchtfilter inclusief behuizing komt te vervallen.

Type: 57-0477
[web]http://kandn.com/images/l/57-0477.jpg[/web]

Prijs: 139,00 Euro - Geschikt voor alle motortypen excl. 3.2 V6

_________________________________________________________________________________

Optie 3: KN 57i kit, het bestaande luchtfilter inclusief behuizing komt te vervallen.

Type: 57-0479
[web]http://kandn.com/images/l/57-0479.jpg[/web]

Prijs: 125.00 Euro - Geschikt voor 165 kW Motoren

_________________________________________________________________________________

Optie 4: GREEN Dyna Twist Kit, het bestaande luchtfilter inclusief behuizing komt te vervallen.

Type: GRDW149
[web]http://greenfilter.jp/images/3type_page ... DI_TT.html[/web]

Prijs: 249.00 Euro - Geschikt voor 132 kW en 165 kW motoren


_________________________________________________________________________________

:arrow: Wanneer u mee wilt doen, meld u zich dan aan in dit topic met NAAM en OPTIE-keuze





01. Emanuel - Optie 1
02. Paulus B - Optie 1
03. PRPRO - Optie 1
Laatst gewijzigd door MARK op za apr 07, 2007 18:20, 7 keer totaal gewijzigd.
door emanuel
#8142
Goeie actie Mark, :D

Doe mij maar optie 1 - Emanuel
Gebruikersavatar
door MARK
#8164
Je staat erbij :)
Gebruikersavatar
door MARK
#8165
Paulus....bedankt :wink:
Gebruikersavatar
door svkaster
#8171
Mark / Charlotte ziet er goed uit. Ik laat je volgende week ergens horen of ik ook mee wil doen. Kijk eerst even of ik optie 1 in Vancouver (Canada) kan kopen aanstaande zaterdag. :D

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door charlotte
#8264
Mark ziet er goed uit.

Svkaster......wat je van ver haalt is lekker...haha, Vancouver nog wel!?

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door MARK
#8278
:notworthy: ...............Thanx
Gebruikersavatar
door svkaster
#8284
Moet er toevallig voor het werk een weekje naartoe. Zag dat ze daar goedkoper zijn, maar moet dan wel de tijd hebben om naar een L&N dealer te gaan.
Maar ik vindt de actie van jullie twee toch wel erg goed, zag dat de luchtfilter standaard bij Charlotte op de site staat voor 88 euri, dus 65 is een mooie prijs :)
Maar je kent ons hollanders he, als het ergens anders goedkoper kan dan gaan we dat eerst proberen. :D

Oja, nog iets. Ik lees overal dat je deze K&N filters na 50/60K moet schoonmaken en opnieuw moet ionoliën. Kun je zo'n setje er ook bij bestellen. Zo ja wat kost dit dan.

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door remarc
#8302
Hoi Mark en Chartlotte, en alle andere.....

Hier is de actie dan waar ik in een eerder topic al een beetje naar deed vissen, super van jullie,
Maar, kun je/jullie, eenieder mij het volgende uitleggen;
In eerdere Topics lees ik (ook van jou MARK) pas op met open filters, i.v.m. olie i.c.m. LMM!!, PaulusB heeft het over 'niet meer pk's, alleen geluid', RK ronnie zegt 'geen open fillter', Massari zweert bij een VTDA idem nobody 79 en Wojlek zegt dat het beste de Gruppe M is terwijk Massari er, lijkt wel een onderzoek naar heeft uitgevoerd om te bepalen dat de VTDA de beste is :(
Kan je begrijpen dat ik (en misschien meerdere gebruikers op dit forum) niet helemaal meer weet welke optie ik/ze moeten kiezen?
Kan jij/jullie kort uitleggen wat welk filter wat doet? en waarom er betreffende een airbox door jullie de keuze is gevallen op de GREEN Dyna Twist Kit? terwijl Charlotte in een ander Topic schrijft dat zij bij CarStylingOss zoveel openfilter sytstemen verkopen en in het rijtje van keuze opties van massari de Green Dyna niet eens genoemd wordt :? :?:

Zweet, zweet, een hoop vragen, maar ik hoop enige antwoorden te krijgen om een goede keuze te kunnen maken :)

Kunnen jullie tevens iets zeggen over eind datum? is er bv een einddatum cq leveringsdatum gesteld ?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8304
Remco... zie je pm...
Gebruikersavatar
door svkaster
#8315
Ronnie kun jij deze vragen ook openbaar beantwoorden, ben er eigenlijk ook wel benieuwt naar.

m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door massari
#8316
@Remarc,

Ik heb idd een poos geleden uitgebreid onderzoek gedaan naar welke alternatief systeem ik het beste vond passen als het gaat om kwaliteit/prijsverhouding.

De GruppeM was mijn favoriet, alleen als je kijkt naar de prijs, dan wordt je daar niet al te vrolijk van want volgens mij is hij dik 800 euro laat staan wellicht meer.... en voor die paar pk extra? Tja...

Er zijn genoeg filters te koop, maar na diverse tests op internationale fora gelezen te hebben kwam de VTDA voor mij als de beste uit de bus. Hij is beter geisoleerd dan de BMC CDA dus meer warmteafstotend en de luchtcirculatie is beter dan de CDA...
Gebruikersavatar
door MARK
#8327
:idea: Even een paar vragen beantwoorden.........

:arrow: Sportluchtfilter versus LuchtMassaMeter (LMM).....

Op een site waar de Techniek van de TT wordt behandeld, heb ik een onderwerp gelezen dat de olie uit sportluchtfilters de LMM een kortere levensduur bezorgt.
Op de site van K&N is te lezen dat er een aantal LMM's zijn getest adhv garantieclames van Dealers. Uit de test is naar voren gekomen dat geen van allen olieaanslag hadden en er zelfs een aantal tussen zaten die helemaal geen gebreken vertonen.
Wie heeft er nu gelijk??........
Mijn beslissing om een Sportfilter te monteren heeft ligt daaraan dat de LMM vandaag de dag geen wereldbedrag meer moet opbrengen. Vervuilen doet hij zowieso. Dus vervang ik hem gewoon elke 30.000 km.

:arrow: Open-Air Sportluchtfilter.....

Mooi onder de kap.....echter, een goede toevoer van "koude" lucht is hier wel noodzakelijk. Wanneer je een Open-Air Filter plaats en je doet niets aan de luchttoevoer is vermogenswinst uitgesloten. Dit komt doordat de aangezogen lucht warmer is dan wanneer dit gebeurd via het standaard filter. Warme lucht heeft een lager volume waardoor de uiteindelijke cilindervulling ook lager zal zijn.

Succes met jullie keuze!!

n.b.: ik zal mijn uitspraken in vorige topics even bijstellen :)
Gebruikersavatar
door charlotte
#8328
De green Twister heb ik gekozen omdat het toch een gesloten systeem is, KN dit niet maakt, en alle overige merken die er zijn erg dure systemen hebben, zoals Massari zegt.

Een openair systeem van KN is gekozen voor de mensen die ook graag meer volume onder de kap willen hebben.
Dat heb je alleen van dit systeem namelijk. Een extra aanvoerbuis voor koude lucht wordt bijgeleverd.

Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.

groetjes,
charlotte
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]