Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#8140
Door de grote vraag naar FORGE DIVERTER VALVES..................

wederom ism CarStylingOss voor de tweede keer de Actie FORGE Diverter Valve.

Deze keer de keuze uit............

:arrow: FORGE DV006 - Startprijs 135,- Euro *(Standaard gesloten)

[web]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/main.ph ... mdv006.jpg[/web]






:arrow: FORGE DV006 Split R - Startprijs 199,- Euro * (Semi Open - geschikt voor onze TT motoren)

[web]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/main.ph ... splitr.jpg[/web]

* Bovenstaande prijzen zijn gebaseerd op een minimum aantal van 5 Stuks, worden de 10 Stuks overschreden dan zal de korting nog hoger worden!!

Bestellen maar!!!!!!!!


01. H. Hetebrij - DV006
02. BioHazard - DV006 Split R

03.Pascal DV006
Laatst gewijzigd door MARK op za apr 07, 2007 18:19, 11 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door charlotte
#8357
Kijk hij staat er weer op.
Goed werk mark.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door MARK
#8364
:arrow: Hij is begonnen :!: :!: :!:
Gebruikersavatar
door MARK
#8400
:) We hebben de eerste bestelling binnen !!!

Op naar de 20 Stuks :wink:
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#8401
Hoi Mark :smt039 ,

Wat was ook alweer het verschil tussen die twee kleppen :dontknow: ?

Groetjes :smt006 ,
Adrian
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8403
Eerste is geheel gesloten...

Tweede piest een beetje lucht af naar buiten voor het ppssssssssstttt effect als je overschakelt net als bij subaru's en lancer evo's in de rally e.d. verder is die hetzelfde

werking is verder vrijwel identiek te noemen
Laatst gewijzigd door Ronnie op vr feb 16, 2007 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
door huis4u
#8404
Mark, Bestaat de mogelijkheid dat je de verschillen tussen de beide valves vermeldt.
Zou dit graag willen weten om zodoende het juiste type te kunnen bestellen.

Dank en groeten,

Henry
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8405
Henry zie voorgaande post van me... meer is het verschil niet, de eerste is gewoon gesloten, de andere is semi, dus gesloten en werkt extra lucht naar buiten voor het afblaaseffect.
Gebruikersavatar
door MARK
#8407
:) Niets meer aan toe te voegen!!
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8477
FORGE DV006 Split R - Startprijs 199,- Euro

Doe mij die maar a.u.b :smt033

Greetz Jan
Gebruikersavatar
door MARK
#8478
:) Jan....je staat erbij....thanx :wink:
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8479
Toppie man! :headbang:
door allewijn
#8490
En het verschil tussen een Dv006 die nu aangeboden wordt en een Dv007?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8491
allewijn schreef:En het verschil tussen een Dv006 die nu aangeboden wordt en een Dv007?
Eerste is geheel gesloten... en geeft dus geen afblaasgeluid daar deze de druk binnen het systeem houdt, het is een DV met een 'closed loop'

Tweede piest een beetje lucht af naar buiten voor het ppssssssssstttt effect als je overschakelt net als bij subaru's en lancer evo's in de rally e.d. verder is die hetzelfde als de eerste versie DV

Dus de keuze is gemakkelijk: wil je gewoon stilte of dat afblaasgeluid? werking blijft vrijwel hetzelfde van beide.
Een echte BOV (Blow Off Valve) kan namelijk niet op een 1.8T zonder gigantisch veel aanpassingen te doen, het motormanagement raakt ontregelt door de open werking.
Een DV met een closed loop is de eerste variant die vermeld is, is een gesloten Diverter Valve.
De tweede optie is een DV met een closed loop die door de semi werking toch het afblaas effect crëeerd. Het wordt dus met mate toegepast dat het toch het afblaaseffect verkregen wordt door die DV en het lijkt alsof je een BOV hebt. Qua werking blijft deze DV echter vrijwel gelijk aan de normale DV.

Als je iets terug leest zie je dat je vraag reeds beantwoord stond :wink:
Gebruikersavatar
door abuw
#8501
Even voor de duidelijkheid, een DV007 blaast beslist niets naar buiten af !!
Werking is identiek aan DV006 alleen is de 006 met boutjes uit elkaar te demonteren en de 007 kun je gewoon uit elkaar schroeven !!(soort van deksel op pot)

Anne
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]