Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door giacomo
#13391
download het programa auto data staat hele handleiding in ik heb het via torrents
Gebruikersavatar
door Breed
#13626
Moeten, na vijf jaar, de spanrollen dan ook vervangen worden? Die drogen toch niet uit, lijkt me. En de multiriem zit toch aan de buitenzijde van het blok, in het zicht? Die is toch zonder gesleutel te beoordelen op slijtage/uitdroging, zodat die niet tegelijk met de distributieriem vervangen hoeft te worden? En de waterpomp wordt, neem ik aan, door de multiriem aangedreven. Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Groeten, Breed
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13638
spanrol met spanelement vervangen als de riem vervangen wordt... zit je altijd safe, Want moet t anders ooit toch ben je weer een bult geld kwijt aan demontage en montage tijd van alles wat dr dan weer los en vast moet. Waterpomp met dat andere riempje ook gelijk laten vervangen en als t kan een waterpomp die in volvo's gemonteerd zit met t alu rad want verder is die identeik maar VAG levert een kunststof radje wat scheurtjes kan krijgen. Ik vervang ook gelijk sensoren... als ik iets doe dan maar alles in een keer goed ben je weer vele kilometers van t gezeur af.
door emanuel
#13722
Het is zelfs zo dat je de riem niet voor een tweede keer op spanning mag brengen, dus als hij eraf moet moet hij ook altijd vervangen worden. Dat was volgens mijn Alfa garage in ieder geval zo... Misschien heeft Audi betere riemen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]