- za mar 24, 2007 18:47
#9706
Op mijn vorige auto heb ik EBC remschijven en EBC Green stuff blokken gehad.
Dit beviel mij altijd erg goed.
Nu ben ik redelijk content over het stopvermogen van mijn TT, maar bij de eerste de beste onderhoudsbeurt moeten de originele blokken (en evt schijven) er toch aan geloven.
Maar wie heeft hier ervaring met andere schijven en/of blokken?
Op het forum heb ik hier niet al teveel over gevonden. Ik heb wel de prachtige Brembo set van 'Cees' gevonden, maar dit is me iets te duur.
Om te beginnen?
Welke diameter heb ik nodig?
Want welke diameters / verschillen in remmerij bestaan er bij de TT's?
Ikzelf heb een QUATTRO 180pk.
Ik ben op zoek naar adviezen qua remblokken / remschijven voor voornamelijk de voorzijde, daar komt tenslotte de meeste kracht op te staan tijdens het remmen.
Verder zoek ik het in een 'normaal' budget En dan heb ik het over spullen sowieso onder de 1000,- euro. Dus geen duur Porsche of Brembo setje.
Dit beviel mij altijd erg goed.
Nu ben ik redelijk content over het stopvermogen van mijn TT, maar bij de eerste de beste onderhoudsbeurt moeten de originele blokken (en evt schijven) er toch aan geloven.
Maar wie heeft hier ervaring met andere schijven en/of blokken?
Op het forum heb ik hier niet al teveel over gevonden. Ik heb wel de prachtige Brembo set van 'Cees' gevonden, maar dit is me iets te duur.
Om te beginnen?
Welke diameter heb ik nodig?
Want welke diameters / verschillen in remmerij bestaan er bij de TT's?
Ikzelf heb een QUATTRO 180pk.
Ik ben op zoek naar adviezen qua remblokken / remschijven voor voornamelijk de voorzijde, daar komt tenslotte de meeste kracht op te staan tijdens het remmen.
Verder zoek ik het in een 'normaal' budget En dan heb ik het over spullen sowieso onder de 1000,- euro. Dus geen duur Porsche of Brembo setje.
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill