Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MARK
#9951
:D Nou...bedankt! dan kan ik met de VUT :wink:
door Speedster
#9963
:wink: Thanks komt van pas.

Gr. Pascal
door ruben
#9998
beetje moeilijk voor een leek om binnen te krijgen denk ik. iemand uitleg hoe dit te downloaden?
door emanuel
#10004
Het is vrij eenvoudig met de juiste hulp :D

Installeen een goede nieuwsreader die geschikt is om data te downloaden. Mijn persoonlijke favoriet is newsleecher: www.newsleecher.com
Deze kun je 15 dagen gratis proberen als ik me niet vergis. Na installatie moet je de gegevens van je nieuwsserver invoeren. Zie hiervoor de website van je provider. Een voorbeeld is newszilla.xs4all.nl of news.tweakdsl.nl. Als je provider geen goede nieuwsserver heeft kun je overwegen een betaalde server te gebruiken zoals eweka.

Als dit allemaal gelukt is dan open je de files waarna hierboven gelinkt wordt met dit programma en zal je download beginnen. Na afloop van je download heb je een hele berg files waaronder .rar of .r01 en .par2. Installeer eerst het programma quickpar (ff googelen) en daarna winrar als je deze nog niet op je pc hebt staan. Open het .par2 bestand met quickpar. Deze gaat dan al je files controleren en eventuele fouten repareren. Als dat klaar is open je de .rar of .r01 file met winrar. Deze kan de files uitpakken tot waarschijnlijk een ISO file die je dan kan branden.

Wil je nog meer uitleg of is dit allemaal echt te lastig stuur me een PB dan kan ik je op een andere manier helpen :wink:
door Speedster
#10016
Het een en ander over newsgroups kan je hier terug vinden mooie ned. gebruikshandleiding.
http://www.binaries4all.nl/ftd/
Gebruikersavatar
door svkaster
#10028
Mocht jou provider geen newsgroups ondersteunen dan kun je voor 7,50 p/maand Eweka gebruiken.

http://www.eweka.nl/

Dus deze twee programma's kun je voor 7,50 in huis halen. :D

m.v.g

Stefan
door ruben
#10034
oke bedankt zal het nog eens proberen
door krieltje
#10035
ik heb eweka,en werkt al mnd perfect
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]