Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Arjen
#12458
Kanaal 35 is van de centrale vergrendeling. Op dit kanaal kun je ook de comfortmodule instellen. Je doet dit bij adaption en dan kun je de huidige code recorderen met een handig prog. dat 'baseware' heet.

Wanneer je de auto van slot afhaalt en je houdt de 'ontgrendelingsknop' ingedrukt gaan je ramen open en wanneer je bij open ramen de 'vergrendelingsknop' ingedrukt houdt gaan de ramen weer dicht.

Ik vraag me trouwens ook af of het in te stellen is dat je de knop iets langer ingedrukt houdt en dat de ramen dan ook open/dicht gaan of dat je de knop echt ingedrukt moet houden totdat de ramen volledig open/dicht zijn. Weet iemand dit toevallig?
door Jerry
#12572
Arjen heeft van het weekend bij mij de comfort functies ingeschakeld met zijn VAGCOM, alles werk uitstekend, ook het geluid bij het inschakelen van het alarm....geluid is wel wat suf :D (claxon geeft kort een dof geluid).

Arjen nogmaals bedankt..... :P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12581
Arjen schreef:Kanaal 35 is van de centrale vergrendeling. Op dit kanaal kun je ook de comfortmodule instellen. Je doet dit bij adaption en dan kun je de huidige code recorderen met een handig prog. dat 'baseware' heet.

Wanneer je de auto van slot afhaalt en je houdt de 'ontgrendelingsknop' ingedrukt gaan je ramen open en wanneer je bij open ramen de 'vergrendelingsknop' ingedrukt houdt gaan de ramen weer dicht.

Ik vraag me trouwens ook af of het in te stellen is dat je de knop iets langer ingedrukt houdt en dat de ramen dan ook open/dicht gaan of dat je de knop echt ingedrukt moet houden totdat de ramen volledig open/dicht zijn. Weet iemand dit toevallig?

ramen zijn open: auto afsluiten, vervolgens nogmaals de sluitknop indrukken en inhouden totdat de ramen dicht zijn, laat je de knop te vroeg los stoppen de ramen op die stand

ramen zijn dicht: auto openen, vervolgens weer op openen drukken en die inhouden tot ze zo ver open zijn als je wenst
Gebruikersavatar
door Alexander
#12582
Ronnie schreef:
Arjen schreef:Kanaal 35 is van de centrale vergrendeling. Op dit kanaal kun je ook de comfortmodule instellen. Je doet dit bij adaption en dan kun je de huidige code recorderen met een handig prog. dat 'baseware' heet.

Wanneer je de auto van slot afhaalt en je houdt de 'ontgrendelingsknop' ingedrukt gaan je ramen open en wanneer je bij open ramen de 'vergrendelingsknop' ingedrukt houdt gaan de ramen weer dicht.

Ik vraag me trouwens ook af of het in te stellen is dat je de knop iets langer ingedrukt houdt en dat de ramen dan ook open/dicht gaan of dat je de knop echt ingedrukt moet houden totdat de ramen volledig open/dicht zijn. Weet iemand dit toevallig?

ramen zijn open: auto afsluiten, vervolgens nogmaals de sluitknop indrukken en inhouden totdat de ramen dicht zijn, laat je de knop te vroeg los stoppen de ramen op die stand

ramen zijn dicht: auto openen, vervolgens weer op openen drukken en die inhouden tot ze zo ver open zijn als je wenst
Hij vroeg zich af of het mogelijk is dat de ramen volledig automatisch naar beneden gaan als je de knop een aantal seconden indrukt, of dat je daadwerkelijk heel het 'traject' je duim op de knop moet houden. ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12601
nee dat kan nie sander vandaar heerlijk dat antwoord


koop een goed alarm een clifford of iets in die geest en je hebt vanalles standaard waar je op den duur knettergek van wordt
door Arjen
#12616
Ronnie schreef:nee dat kan nie sander vandaar heerlijk dat antwoord


koop een goed alarm een clifford of iets in die geest en je hebt vanalles standaard waar je op den duur knettergek van wordt
:D :D :D nee, dat is ook niet de bedoeling. Als het wel kon wil ik er natuurlijk wel gebruik van maken. Zo werkt het ook wel goed. Er is misschien wel iets op te bedenken dmv een relais oid, maar voor nu niet nodig.
door allewijn
#12623
Komt er zo'n LULLIG geluid uit de speaker/claxon als je het alarm inschakeld jòh? Komt het uit de claxon of uit de alarmspeaker die achterin de TT zit?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12626
ik vind t geluid wat t alarm maakt om te lachen, stelt niks voor... graag zou ik er een scheepshoorn op aan willen sluiten :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]