- ma mei 14, 2007 23:46
#11698
Op de site van modshack las ik over de aanpassing in de Naafbussen van de TT:
Defcon
De TT zou vanaf 2001 de zogenaamde mk2-bushes gekregen hebben. Volgens velen helaas, want met de oude mk1-bushes was de TT veel '' Faster turn in, significant reduction of understeer, and much more communicative steering feedback'.
Er bestaat nu dus de mogelijkheid om alsnog de mk1-bushes te plaatsen.
Maar mijn vraag is nu: Ik heb een TT uit 1999, dus vóór de verandering.
Wél heb ik een spoiler en ESP, dus ik ga ervanuit dat de vorige eigenaar gebruik heeft gemaakt van de terugroepactie.
Maar heb ik dan nu mk-1 naafbussen, of zijn die ook vervangen bij die terugroepactie door mk-2 naafbussen???
En hoe kom ik er eigenlijk achter, hoe/waar/wanneer mijn TT van de terugroepactie gebruik heeft gemaakt?
Defcon
De TT zou vanaf 2001 de zogenaamde mk2-bushes gekregen hebben. Volgens velen helaas, want met de oude mk1-bushes was de TT veel '' Faster turn in, significant reduction of understeer, and much more communicative steering feedback'.
Er bestaat nu dus de mogelijkheid om alsnog de mk1-bushes te plaatsen.
Maar mijn vraag is nu: Ik heb een TT uit 1999, dus vóór de verandering.
Wél heb ik een spoiler en ESP, dus ik ga ervanuit dat de vorige eigenaar gebruik heeft gemaakt van de terugroepactie.
Maar heb ik dan nu mk-1 naafbussen, of zijn die ook vervangen bij die terugroepactie door mk-2 naafbussen???
En hoe kom ik er eigenlijk achter, hoe/waar/wanneer mijn TT van de terugroepactie gebruik heeft gemaakt?
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill