Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tonniett
#14620
Goedendag,

Ik zou graag xenon verlichting in willen latenbouwen. Weten jullie waar ik dit kan laten doen en wat het kost?Kost het meer dan 200 euro?

gr tonnie
Gebruikersavatar
door PaulusB
#14627
159 euro kost een setje naar keuze bij www.carstylingoss.nl en verders stelt het geen ruk voor 2 uurtje zit het er netjes in als je het zelf doet.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#14638
Dan zitten er de koplampsproeiers nog niet bij zeker? Ik geloof dat die bij het monteren van xenon verlichting ook verplicht zijn. Tenminste als ik onderstaand bericht mag geloven:
Aanpassing regels voor Xenon-verlichting
Ik kan me vergissen hoor, maar als ik dit soort berichten lees, dan geloof ik niet dat het zo heel eenvoudig zelf te doen is.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door PaulusB
#14640
dat is nu voortaan alleen verplicht wanneer een nieuwe auto geleverd word, die regel hadden ze weer omgegooit.
door krieltje
#14651
idd is aangepast.Vandaar dat ik ook met aftermarket rij,het is 8000K en ziet er fantastisch uit
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14653
Gewoon zelf inbouwen idd, mijn setje kostte 199 euro, kwestie van de gaten in de afdekkapjes van het lampenhuis boren, meegeleverde rubbers plaatsen voor de kabeldoorvoer, stekkers omsteken. Hoogspanningskastjes plaatsen en klaar. En als je twijfelt gewoon ter plaatse laten inbouwen, heb diverse prijzen op het net gezien waar ze het voor 50 euro meer doen incl inbouw.

Grtzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op do aug 09, 2007 9:23, 1 keer totaal gewijzigd.
door tonniett
#14659
TTmaniac schreef:Gewoon zelf inbouwen idd, mijn setje kosste 199 euro, kwestie van de gaten in de afdekkapjes van het lampenhuis boren, meegeleverde rubbers plaatsen voor de kabeldoorvoer, stekkers omsteken. Hoogspanningskastjes plaatsen en klaar. En als je twijfelt gewoon ter plaatse laten inbouwen, heb diverse prijzen op het net gezien waar ze het voor 50 euro meer doen incl inbouw.

Grtzz Henk
Ik kan dat niet zelf inbouwen. Begin daar gewoon niet aan. Heb je een adresje dan in de buurt van almere?

gr tonnie
door krieltje
#14670
Wat ff wel belangrijk is of je een boordpetoeter hebt,anders krijg je door de lagere wattage foutmeldingen.
Daar moet je een speciale unit bij laten zetten alla 100 pleuri.Bij designcar zit het erbij,wel ritje naar enschede
door tonniett
#14676
krieltje schreef:Wat ff wel belangrijk is of je een boordpetoeter hebt,anders krijg je door de lagere wattage foutmeldingen.
Daar moet je een speciale
unit bij laten zetten alla 100 pleuri.Bij designcar zit het erbij,wel ritje naar enschede

Boordcomputer? Ik heb wel een schermpje dat temperatuur aangeeft en of olie ok is. En als tank leeg is. meer niet. is dat boordcomputer?
Gebruikersavatar
door Alexander
#14677
Nee, de boordcomputer geeft het verbruik enzo ook aan en is groter.
door krieltje
#14687
Ja idd,maar registreerd ook dat je lamp een lagere wattage afneemt,en ziet dit dan als kapot lapje aan,erug irritant
door emanuel
#14691
Dit kun je heel simpel controleren door even je lamp los te koppelen, als je dan geen foutmelding in je dashbord krijgt is er niets aan de hand. Oudere auto's checken de koplampen niet. Je kan dat als bestuurder heel goed zelf zien....
door krieltje
#14705
nou,er zijn dus uitzonderingen blijkbaar,de mijne doet dat nl wel
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14707
Bij de nieuwere xenon sets zit dat reeds ingebouwd in de hoogspanningskastjes.
Ik heb speciaal naar die versie gevraagd omdat ik geen zin had in nog een een extra module om te voorkomen dat ik iedere keer een foutmelding kreeg van een defecte lamp.
Werkt prima, dus even goed navragen mocht je voor een setje gaan of dit voor die set idd het geval is.
En zover ik weet heeft iedere TT deze optie, heb je een defecte lamp dan kijg je een waarschuwing.

M.v.g. Henk
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]