Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door tonniett
#14830
Beste TT'ers,

Zoals sommige al weten van mijn vorige topic ergens hieronder, heb ik xenon lampen laten inbouwen.

Na het inbouwen van deze xenon lampen werkte het automatisch instellen van de tijd weer. Waarschijnlijk omdat de accu is losgeweest ofzo. Dat is weer een voordeel, want dat werkte niet.

Helaas zijn er ook dingen die na het inbouwen van deze lampen ineens niet meer werken. Zo is het zo dat ik altijd goed geluid had uit de speakers in mijn tt. Een goede bas bij deze muziek... Sinds dat de accu is losgeweest is de bas helemaal verdwenen. Ik heb verschillende instellingen geprobeerd in mijn autoradio, maar het werkt gewoon niet. Ik heb geen originele tt autoradio ,maar heb er zelf 1 in laten bouwen van jvc, wat altijd goed werkte.

Is er misschien een mogelijkheid dat tijdens het inbouwen een kabeltje ofzois losgetrokken waardoor de subwoofer niet werkt? Gek genoeg kan ik mn radio ook niet meer harder zetten dan standje 30...

Ook tijdens het openen van je deuren gaan je ramen altijd een paar centimeter automatisch naar beneden. Als je de deur dan dichtdoet gaat ie weer omhoog. Bij het rechterportier werkt dit niet meer en blijft de raam dicht.

Jullie enig idee van beide problemen?

Bedankt alvast.

gr tonnie
Gebruikersavatar
door PaulusB
#14832
Dat ramen probleem is vaker beschreven zoek op ramen in de zoekfunctie en je vind je oplossing.
door krieltje
#14839
ff reasetten staat in het boekje hoe dat moet.Nadat de accu is losgeweest moet de comfort sluiting weer opnieuw worden ingesteld
door allewijn
#14841
En wat betreft je radio: Dat MOET echt in je radio zelf zitten, die is gewoon weer terug gezet naar de basisfuncties. Misschien maakte jij gebruik van bijv. loudness, of heb je een uitgebreide radio waarbij je afvlakfrequenties in kan stellen en filtert hij nu alles bij 120Hz al bijvoorbeeld af.
door TT-mike
#14843
Yup, dat van die radio dat moet inderdaad haast wel een instelling zijn. Ik heb zelf onlangs zitten klooien om een iPod werkende te krijgen en elke keer dat bij de radio de stroom eraf was kon ik alles weer opnieuw instellen (EQ settings, loudness etc. etc.). Klonk echt flut anders.

De kans dat het een instelling op je radio is is echt 1.000.000x groter dan dat "toevallig" je subwoofer het begeven heeft op hetzelfde moment. Om Xenon lampen in te bouwen komt men (hoop ik tenminste) helemaal niet in de buurt van je radiogedeelte dus een toevallig losgetrokken kabel daar geloof ik ook niet zo in. Het feit dat je niet meer harder dan 30 kan op je radio lijkt er op dat je radio terug is gesprongen naar de fabrieksinstellingen.

Pak het boekje van je radio eens tevoorschijn. Zo ben ik zelf ook erachter gekomen dat je door een bepaalde knop langer dan 2 minuten ingedrukt te houden een aantal (belangrijke!) settings tevoorschijn krijgt waar je anders zo 1,2,3 niet achterkomt :)
door tonniett
#14851
ja bedankt. radio werkt weer idd een instelling die verstopt was! vond het al zo gek.... dat ramen probleem ga ik ff opzoeken in dit forum.

bedankt weer
door TT-mike
#14860
Mooi zo :) Hier (klikken dus :D ) vind je een post over jouw raamprobleem. Ik hoop dat dat ook snel gefixed is!
door tonniett
#15000
Nadat het raam een paar keer open en dicht is geweest, werkt het weer...hahaha wat vaag :D

Alles werkt gelukkig weer en ben weer helemaal een trotse eigenaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Vrijdag worden mn voorbanden en remschjiven vervangen :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]