Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#15777
truckrukker schreef:Guy,

ook ik ben toen ik op zoek was naar een TT langs geweest bij Wanraaij Auto's maar vond destijds dat ik te weinig terugkreeg voor mijn auto en dat er bij een aantal TT's de boekjes ontbraken.

Ik heb mijn auto toen bij van Deelen Auto's in Rhenen gekocht en hier was de service wel goed.

Hopelijk krijg je waar je recht op hebt en worden gasten als die van Wanraaij eens goed aangepakt.

Suc6 ermee.

Gr. Dennis
Ik heb de boekjes er wel bij, en had geen inruil. Misschien maar goed dat je daar toch niet je auto gekocht heb Dennis! ;) Het is gewoon zeer slecht gesteld met een bedrijf als ze bij de eerste de beste klacht al gewoon de klant laten zitten en bij hun afspraken niet nakomen! Zoiets moeten wij op de zaak is flikken bij een klant! Dan kan je het wel schudden met je bedrijf na een paar keer zoiets gedaan te hebben...

Maar ik ga nu eerst via me rechts bijstand wat proberen, wordt dat niks dan bel ik me advocate wel. Laat het er niet bij zitten in ieder geval. Ik zal jullie wel op hoogten houden, en waarschuw iedereen die je kent die daar een auto wil kopen!! ;) :evil:


Groeten,

GuY
Gebruikersavatar
door screamer
#15827
Nou heb vandaag de Multi riem vervangen. Was geen probleem, hoewel er wel wat weinig ruimte is om wat te kunnen doen. Echt makkelijk kan je er niet bij. Maar goed, was nu slecht 46,50 + 1 uurtje werk kwijt. ;)

Morgen ff de auto een beurtje geven, filter, olie, bougies enzo. En ken weer ff tegen aan!

Aan de airco pomp niets raar kunnen vinden zo gauw, zie wel waneer het erger wordt of hij er mee stopt... Kost genoeg die krengen..
Gebruikersavatar
door bob
#15833
verdiep je eerst in de materie olie en filters bougies enz

kijk bij olie naar de specs vw500.xx in je boekje 8) 5 liter castrol 40 euro in duitsland :shock:
hema heeft ook de specs :D olie filters audi vw orginaal nemen :P luchtfilter fram :roll: bougie s ngk
vraag mark maar :D :D :D
Gebruikersavatar
door MARK
#15835
:shock: BOB......jij ook met je HEMA :!: ........en FRAM is een scheldwoord :!: :!: ...................... :D
Gebruikersavatar
door screamer
#15837
Hahah ja bob met z'n Hema.... :D Is volgens mij de oude olie van het bakken van de Hema worsten! :P :lol:

...of bakken ze die niet? :oops: :?:
Gebruikersavatar
door MARK
#15838
:) DIAMANT 5W40...................... :lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#15842
Nieuwe Remia met éxtra vis(stick)cositeit :roll:
Gebruikersavatar
door MARK
#15843
:smt101 Hallo....daar zijn we weer......hoe maken we van een Topic een onzinverhaal........ok ik houd de volgende keer m'n kop wel :smt021
Gebruikersavatar
door screamer
#15845
MARK schreef::smt101 Hallo....daar zijn we weer......hoe maken we van een Topic een onzinverhaal........ok ik houd de volgende keer m'n kop wel :smt021
Hahaha, mooi he... :lol: Iedere keer lukt het weer ;)
Gebruikersavatar
door screamer
#15846
Oke, on topic:

5W30 of 5W40, wat is beter? Als ik bij Castrol of Elf op de site kijk kom ik uit op 0W30, 5W30 en 5W40.

En nog tips waar ik het goedkoopst me K&N inlegfilter kan krijgen. Want de open luchtfilter schijnt niet altijd z'n positief effect te hebben (slechtere aanvoer koude lucht), enkel leuker geluid?
Gebruikersavatar
door MARK
#15847
5W40 is Prima voor deze machine....... :wink:

Luchtfilter K&N (Inleg) bestellen bij CHARLOTTE........... http://www.carstylingoss.nl/
Gebruikersavatar
door screamer
#15866
Hahah, die is mooi Bob :D Zie je nou geen hema olie dus ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]