Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door svkaster
#21955
Heb vandaag mijn auto terug gekregen van de dealer. hij heeft nu 52.000 gelopen en de distrubitie riem moet al vervangen worden :lol: Hij is nu 4,5 jaar oud. Het mooie eraan is dat dit onder A selectie gebeurt. dit betekend dus gratis :D :D :D :D :D :D :D

Ben hem wel en dag kwijt, maar betekend vor mij wel 600 eurie (Prijs van de dealer) minder onderhouds kosten de komende jaren.

Kortom, ik ben erg tevreden over van Mossel in Waalwijk.
hij zal 31 Jan. vervangen worden.


m.v.g

Stefan
Gebruikersavatar
door Douwe3
#21958
mooi zeg, maar hoe kwam je er achter dat deze riem moest worden vervangen?
Mijn TT is nu vier jaar oud heeft pas 13000 gelopen,heb nog 10 maanden A selectie garantie.
Wanneer moet zo een riem vervangen worden ?

M V G
Douwe
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21973
als die 5 jaar oud is of 120.000 km

maar ik laat ze bij 90.000 km al vervangen
Gebruikersavatar
door svkaster
#21975
Douwe3 schreef:mooi zeg, maar hoe kwam je er achter dat deze riem moest worden vervangen?
Mijn TT is nu vier jaar oud heeft pas 13000 gelopen,heb nog 10 maanden A selectie garantie.
Wanneer moet zo een riem vervangen worden ?

M V G
Douwe
In mijn onderhouds boekje hebben ze bij de eerste beurt bijgeschreven dat bij +/- 55.000 km de distributie riem vervangen moest worden.
Toen ik mijn auto kocht met 50.000 op de teller heeft er echter niemand iets vevangen. Ik had het idee dat ze de A selectie keuring hellemaal niet hadden uitegevoerd, omdat deze auto 4 maanden geleden nog een grote beurt had gehad bij de vorige eigenaar!
Ik ben toen terug gegaan naar de garage om verhaal te halen. als je A Selectie koopt moet je immers minstes een jaar kunnen rijden zonder onkosten.

Ik heb dus een lijsje gemaakt met wat er zeker gechecked/vervangen moest worden. Nu is hij dus afgelopen week naar de garage geweest, en hun conclusie was dat hij vervangen moet worden. En dat wordt dan dus gedaan op 31 Jan. :D

m.v.g
Stefan
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]