Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#19597
Vandaag even mijn LED lampjes geïnstalleerd (zijn prachtig helder trouwens!), toen ik dus onder de motorkap keek viel mij op dat er een gaatje zit, net boven het zwarte slangetje op de euhh ja hoe heet dat ding ook alweer?
Hoort dit gaatje? Er zit schroefdraad in? Of mis ik een onderdeeltje? (Het betreft een 180pk)
Zie foto:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door screamer
#19603
Ik heb even gekeken wat ik kon vinden hier over, maar volgens mij zit er bij een bepaalde motor code een soort beugeltje bevestigd met een boutje dat in het gaatje gaat wat jij aangeeft. Bij de meeste tekeningen die ik heb staat wel het gaatje maar verder niets, en bij een enkele tekening staat aangegeven dat daar een beugeltje mee bevestigd zit. Het is denk een blind gat, controleer anders eens voor de zekerheid.


Guy
door allewijn
#19626
Dankjewel 'screamer'. Het is inderdaad een blind gat, er is dus geen sprake van een 'lek' of iets dergelijks, maar ik had dus het idee dat daar iets hoort te zitten.
Ikzelf heb motorcode AJQ. Ik heb dat 'beugeltje' dus niet nodig en dit hoort dus gewoon zo?
Gebruikersavatar
door nickbox
#19630
Het klinkt altijd raar als je in een TT rijdt en vraagt: 'Mis ik iets........' :D

Ik heb even onder de kap gekeken:

Afbeelding

En ook bij mijn TT 180 Quattro het 'gaatje'....

Je kent misschien de uitdrukking: 'Tot het gaatje gaan.....' Nu weet je de werkelijke betekenis......... :D :shock:
door allewijn
#19632
Hahaaaaaa :smt044
Dankjewel dat je gekeken hebt en een foto hebt gemaakt! Nu ben ik weer gerust gesteld!
Top!
Gebruikersavatar
door nickbox
#19633
Quattro rijders zijn niet voor 1 gat te vangen...toch?
Gebruikersavatar
door screamer
#19645
Ik heb motor code APP, en ook daar zit ie. ;) Ook de mijne gaat ook tot het gaatje, zeker nu me kat vervanger er zit sinds vanmiddag onder zit. :P

Guy
door joTTie
#27157
Afbeelding
Ik zat vandaag ook gewoon precies met dezelfde vraag en kreeg van Happy Socks als deze topic toegespeeld.

Hier mijn foto :P
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]