- ma feb 18, 2008 12:50
#23604
Ik heb al geruime tijd last van een irritante piep/kraak in mijn bestuurdersstoel, voornamelijk hoorbaar als ik bijvoobeeld net een bocht uit kom, dus als je beweegt in je stoel.
Als ik de stoel in zijn laagste stand zet dan lijkt de kraak verdwenen te zijn. De stoel lijkt dan steviger/vaster op zijn chassis te staan en het geheel voelt sterker aan.
Daar ik echter maar 1.73m ben, moet de stoel ietsjes hoger dan de laagste stand. En dan ga je de kraak dus horen.
Ik wil dan ook volgend weekend mijn stoel er eens helemaal uithalen en op zijn kop eens helemaal inspecteren, invetten, alles aandraaien, etc.
Hopend dat ik iets kan ontdekken wat voor de speling op het chassis oid zorgt.
Wie weet hoe ik de stoel veilig kan verwijderen, daar ik nog met wat connectoren voor airbag en stoelverwarming zit?
Heeft iemand toevallig een ETKA/ELSAWIN uitdraai welke precies omschrijft hoe de bestuurdersstoel verwijderd kan worden?
Bedankt,
Groetjes,
Tim
Als ik de stoel in zijn laagste stand zet dan lijkt de kraak verdwenen te zijn. De stoel lijkt dan steviger/vaster op zijn chassis te staan en het geheel voelt sterker aan.
Daar ik echter maar 1.73m ben, moet de stoel ietsjes hoger dan de laagste stand. En dan ga je de kraak dus horen.
Ik wil dan ook volgend weekend mijn stoel er eens helemaal uithalen en op zijn kop eens helemaal inspecteren, invetten, alles aandraaien, etc.
Hopend dat ik iets kan ontdekken wat voor de speling op het chassis oid zorgt.
Wie weet hoe ik de stoel veilig kan verwijderen, daar ik nog met wat connectoren voor airbag en stoelverwarming zit?
Heeft iemand toevallig een ETKA/ELSAWIN uitdraai welke precies omschrijft hoe de bestuurdersstoel verwijderd kan worden?
Bedankt,
Groetjes,
Tim
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill