Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24799
sinds een tijdje een andere radio in de TT (pioneer 9800BT) en heb de indruk dat de fader functie van het Bose systeem nog gedeactiveerd is. Als ik de fader op de radio naar de achterspeaker zet, dan hoor ik ze bijna niet.
Nu weet ik dat in het bose systeem die functie standaard is uitgeschakeld en nu wil ik hem gaan activeren in VAG-COM, maar ik kom niet in module 56(radio) om hem te hercoderen. Is het zo dat dit alleen te doen is als de originele Concert I radio erin zit of is er nog een andere manier?

De code heb ik inmiddels al gevonden:
Code Fader

Is er iemand die mij daar ff in kan helpen?

Alvast bedankt!

Groeten
Joop
door allewijn
#24847
Die fader control zit ingeleerd in de Concert radio.
Dus zodra die verwijderd is, dan heb je daar ook niets meer mee te maken.
Het bose systeem bestaat enkel uit een versterker en zijn bijbehorende speakers.
Zou het niet te maken hebben met het verloopstuk dat je tussen de nieuwe headunit en de standaard bose-audi-bekabeling hebt?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24860
Aha, 'k wist niet dat dat in de radio zelf zat :)
Maar ze hebben toendertijd voor mij ingebouwd (audio inbouw center) en ze hebben het daar ook al niet helemaal goed aangesloten:
De inmiddels welbekende verloop-/tussenkabel en antenneversterker hebben ze niet gebruikt...
Daar eerst maar eens aandacht aan besteden :wink:
Ik heb nu sinds kort ook vagcom in huis en was een beetje aan het rondkijken geweest in de auto, maar ik kwam niet in de radio-module, vandaar.

Binnenkort nog eens een blik werpen op dat Basecode programma, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Trouwens, Tim, gebruik jij gewoon de shareware versie van vagcom (v409-1), of heb jij een andere versie?

Groeten
Joop
door allewijn
#24881
Happy Socks schreef: Trouwens, Tim, gebruik jij gewoon de shareware versie van vagcom (v409-1), of heb jij een andere versie?

Groeten
Joop
Een andere :wink: :wink: :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]