Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bazzz
#25076
klinkt leuk, alleen een accu is al best snel onder de 12v als ik me niet vergis.
dus als je de goedkoopste versie koopt moet je al snel de motorkap openen en resetten... en doet je aut. deurvergrendeling het nog gewoon?
zal eens meten als de auto al een tijdje heeft stil gestaan.
Gebruikersavatar
door Breed
#25080
:D Mijn auto staat soms drie weken stil en ik heb dan geen problemen met starten oid. Dus een beetje overbodig device voor mij, zeg maar. Maar als de batterybrain je accu uitschakelt, kun je er wel zeker van zijn dat je je radio code opnieuw moet invoeren, je alarm niet meer werkt en met de goedkoopste versie je onder de motorkap moet duiken voordat je weg kan. De auto is gewoon spanningsloos als ik het goed begrijp. Als je je auto dan toch voor erg lange tijd weg gaat zetten, kun je er beter gelijk een druppellader op zetten. Ik zou zeggen.. 'zonde van je geld'.. koop dan een goede accu als je problemen hebt, of trek een van de polen los voor de time being :P En by the way, 'ik zou niet weten hoe je dit fatsoenlijk in kunt bouwen en erbij kunt met die weggebouwde accu in onze tt's' :roll: Ha ha, leuk idee, beetje onpraktisch :D Wel bedankt voor het sharen overigens :wink:
Ciao, Breed
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]