Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door joTTie
#26656
Hallo,

Wat is nou een goed merk Auto alarm om in te laten bouwen en waarom?
Ik heb wat navraag gedaan en twee merken die ik te horen kreeg waren: Gemel, en Clifford.

Ik ben te leek om te weten wat goed is en wat niet :oops:
Ik hoop op wat meer info.

Alvast bedankt.

gr. joTTie 8)
door Niall
#26659
Heb zelf op mijn TT een gemini alarm. Clifford zou ik niet nemen, zijn te storingsgevoelig. Andere optie is een DEFA alarm
door emanuel
#26694
Als je de keuze hebt zou ik helemaal geen aftermarket alarm monteren. Over het algemeen meer ellende dan dat je er profijt van hebt. Als je het voor de verzekering moet doen zou ik eens bij een andere verzekeraar informeren of die genoegen nemen met het fabrieks alarm (ik neem even aan dat dit er wel in zit, is een goede klasse II)
Gebruikersavatar
door remarc
#26695
Ik heb er een DEFA klasse II (gecertificeerd) in laten bouwen, is toch wel een van de betere alarm
door joTTie
#26696
Maakt het voor het alarm nog uit of het een cabrio is ?
door emanuel
#26697
Ja, alarm systemen met ultrasoon sensoren zullen daar vaak vals alarm op geven. Een alarm met radar sensor werkt dan veel beter. Volgens mij kun je dan zelfs met de kap open het alarm er nog op zetten.
door joTTie
#26698
emanuel schreef:Als je de keuze hebt zou ik helemaal geen aftermarket alarm monteren. Over het algemeen meer ellende dan dat je er profijt van hebt. Als je het voor de verzekering moet doen zou ik eens bij een andere verzekeraar informeren of die genoegen nemen met het fabrieks alarm (ik neem even aan dat dit er wel in zit, is een goede klasse II)
Ik ben gewoon bang dat hij gestolen wordt. Er zit nu alleen een start onderbreker op, af fabriek.
Laten we wel wezen. een TT is nou eenmaal een juweeltje :D