Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door audi tt
#48280
ik doe zoan 350 a400km met volle tank als ik normaal rij
als ik x gas geef heb ik zoan 280 a300km met volle tank , doe wel korte ritten
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#48282
mwah met mijn 225 q haal ik toch zeker wel 550-600 km met een volle tank.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#48430
Sweeper schreef:Ist dit misschien nog iets om toe te voegen aan de website nieuwe stijl?????
Zou t nie weten daar hebben we JoTTie iig voor of Paulusb als die ff niet aan t vr6clubholland forum aan t sleutelen is. pb de heren maar eens.
Gebruikersavatar
door michael84
#48491
Met mijn 225 pk quatro haal ik ook de 400 KM niet op een tank van 50 liter. En ik rij toch best lange stukken.
Dit weekend wordt wel mijn thermostaat vervangen ik hoop dat hij daardoor wel iets zuiniger word.
Gebruikersavatar
door denders
#48507
PascalTT_225 schreef:mwah met mijn 225 q haal ik toch zeker wel 550-600 km met een volle tank.
Idem met 150 Pk (avance model) hier gemiddeld.
Soms na het tanken staat de reikwijdte op 630 km in het BIS display.
Ligt puur aan de ritten, maar probeer zoveel mogelijk langere stukken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#48599
Ronnie schreef:
Sweeper schreef:Ist dit misschien nog iets om toe te voegen aan de website nieuwe stijl?????
Zou t nie weten daar hebben we JoTTie iig voor of Paulusb als die ff niet aan t vr6clubholland forum aan t sleutelen is. pb de heren maar eens.
Is misschien wel een idee. Zal het eens aankaarten met een pb naar joTTie.
Gebruikersavatar
door boebes
#53948
Hier een 180 paarden Mk1, Le Mans die loopt ongeveer 1:10 en gemiddeld 525 km op een volle tank .... LPG !!!
Een volle tank, ca 55 liter (afvulcapaciteit ) voor 25,= (B) dus dat is minder dan 0,05 / km aan brandstof. Zelfs fietsen is duurder op een hete dag :D :D

de teller staat inmiddels op 30.000 km op lpg en zonder problemen, Bi fuel systeem, in laten bouwen bij Pouls in Baarlo (let op; bij interesse wel de GOEDE Pouls raadplegen en dat is Pouls aan de Rijksweg). Zijn broer (die niet zo goed ligt in de fam begreep ik :P ) heeft nml ook een LPG zaak in Baarlo en die kwaliteit schijnt een stuk minder te zijn :shock:

Uitstekende service, gekwalificeerd personeel daar (al kan de eigenaar wat nukkig zijn :lol: )
Gebruikersavatar
door denders
#53949
Qua cijfers zit ik zelf nu op de 1:12,3
Gebruikersavatar
door hhendriks
#54529
Voor de iphonegebruikers onder ons is er een handige app van de anwb (zuinig rijden genaamd) waar je elke tankbeurt kmstand, getankte liters, literprijs en eventueel tankstation invult. Daarna kun je allerlei grafiekjes tevoorschijn halen met km per liter, euro's per km enz. enz.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#54628
Op m'n Nokia N900 is er ook zoiets, "Fuelpad"genaamd, maar nog nooit gebruik van gemaakt.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]