Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door petertt
#11894
ik denk eerder de schokbrekers!!
Gebruikersavatar
door MARK
#11895
:D Ik denk eerder de rubbers van de stabilisatorstang!!!!!! (Spreek uit ervaring)
door ruben
#11896
tsja ik zou het ook niet weten het is vast 1 van de 2 maar ga er pas na kijken als ik het ook met nat weer krijg. heb nu geen zin geen euro's er voor in. ik hou het in de gaten als het te erg word heb je geen keuze meer dus... moet er namelijk elkedag mee naar me werk hehehehe:) :)
door timstudio2002
#11951
Iemand enig idee wat de dealer voor dit klusje vraagt?
Gebruikersavatar
door nickbox
#11955
Ik heb net een tijdje terug de stab. stang laten vervangen: Stang - ? 88,30, Rubbersteun (2x) - ? 11,52, Beugel - ? 15,85, arbeid - ? 100,=

Ik heb inderdaad soms gekraak met name als ik van verkeers drempels reed. Ik heb nu alleen nog een kraak in mijn stoel als ik de bocht om ga....erg vervelend, maar dat moet er ook nog uit........
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#11956
nickbox schreef:......... Ik heb nu alleen nog een kraak in mijn stoel als ik de bocht om ga....erg vervelend, maar dat moet er ook nog uit........
Dat geld ook voor mij ! Ik hoor het graag als je een oplossing hebt gevonden.
DIT was bij mij in ieder geval niet de oplossing.

thanx alvast !
Laatst gewijzigd door MarTTijn© op di mei 22, 2007 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door charlotte
#11957
Het gekraak wordt alleen maar erger. Voetgangers kijken gewoon om als ik een drempel neem.
Ik ga maar eens flink door wat hobbels rijden denk ik, roest wegpompen....oei.

Mark heeft nog steeds niet meegereden. mss iets voor de komende meeting.

gr,
c
Gebruikersavatar
door MARK
#11962
:D Lezen jullie ook wel eens terug in een topic???? Aan het begin van dit Topic staat de oorzaak MET oplossing!!!! :roll:

En denk nou niet dat het iets anders is! :wink:
door timstudio2002
#11963
uhm mark, volgens mij lost het vervangen van rubbers bij de stabilisatorstang niet het gekraak in de stoelen op :D

Maar in mijn geval geld dat ik idd aanneem dat dat stabilisatiegedoe de oorzaak is van mijn ie-uu geluid bij iedere drempel, dus ik laat het zo snel mogelijk vervangen. Helaas heb ik niet de middelen om dat zelf te doen. En een ritje zeeland vanuit adam kost me denk ik hetzelfde als het dealerloon, dus helaas ben ik weer aangewezen op de laatste plaats waar ik graag wil zijn, de audi-dealer.
Gebruikersavatar
door MARK
#11964
:D Volgens mij gaat dit topic ook niet over krakende stoelen?! Althans daar heb ik het niet voor opgezet :wink:

Succes bij de dealer! :)
Gebruikersavatar
door charlotte
#11991
MARK schreef::D Lezen jullie ook wel eens terug in een topic???? Aan het begin van dit Topic staat de oorzaak MET oplossing!!!! :roll:

En denk nou niet dat het iets anders is! :wink:
JAWEL IK LEES HEEL GOED...en daarom ga ik roest wegpoetsen....haha
Gebruikersavatar
door Vincentos
#25465
Hallo,

Ik heb de TT ongeveer drie weken en het valt me op dat de vering echt enorm kraakt. Het begint echt irritant te worden.
Nu heb ik het topic doorgelezen (foto's zijn down) en opzich is het nog best goed op te lossen. Maar ik heb nog ruim vijf maanden bovag garantie en ik twijfel nog om ermee terug te gaan.

In een eerder topic van mij betreft de temp. display werd ik al gewezen op de bovag voorwaarden waarin staat vermeld dat enige gebreken die al bekend waren bij de aankoop later niet verholpen worden.

Voorwaarden Bovag Garantie

De schokbrekers functioneren natuurlijk wel. Ik vraag me af of het verstandig is om ermee terug te gaan. Wat denken jullie?

Groetjes,
Vincent
door allewijn
#25468
Vincentos schreef:Hallo,

Ik heb de TT ongeveer drie weken en het valt me op dat de vering echt enorm kraakt. Het begint echt irritant te worden.
Nu heb ik het topic doorgelezen (foto's zijn down) en opzich is het nog best goed op te lossen. Maar ik heb nog ruim vijf maanden bovag garantie en ik twijfel nog om ermee terug te gaan.

In een eerder topic van mij betreft de temp. display werd ik al gewezen op de bovag voorwaarden waarin staat vermeld dat enige gebreken die al bekend waren bij de aankoop later niet verholpen worden.

Voorwaarden Bovag Garantie

De schokbrekers functioneren natuurlijk wel. Ik vraag me af of het verstandig is om ermee terug te gaan. Wat denken jullie?

Groetjes,
Vincent
VERSTANDIG OM TERUG TE GAAN????
HALLO-> Je hebt GARANTIE!!!
Tuurlijk moet je teruggaan, je zou stom zijn om dat niet te doen!
Niet geschoten is altijd mis! Je geeft gewoon aan dat sinds enkele dagen dat gekraak er is en dat dat niet hoort! Of ze daarnaar dus willen kijken en het willen maken. Dan zullen het óf de rubbers óf de versleten draagarm zijn (of een combi daarvan).
Gebruikersavatar
door Vincentos
#25470
allewijn schreef:
Vincentos schreef:Hallo,

Ik heb de TT ongeveer drie weken en het valt me op dat de vering echt enorm kraakt. Het begint echt irritant te worden.
Nu heb ik het topic doorgelezen (foto's zijn down) en opzich is het nog best goed op te lossen. Maar ik heb nog ruim vijf maanden bovag garantie en ik twijfel nog om ermee terug te gaan.

In een eerder topic van mij betreft de temp. display werd ik al gewezen op de bovag voorwaarden waarin staat vermeld dat enige gebreken die al bekend waren bij de aankoop later niet verholpen worden.

Voorwaarden Bovag Garantie

De schokbrekers functioneren natuurlijk wel. Ik vraag me af of het verstandig is om ermee terug te gaan. Wat denken jullie?

Groetjes,
Vincent
VERSTANDIG OM TERUG TE GAAN????
HALLO-> Je hebt GARANTIE!!!
Tuurlijk moet je teruggaan, je zou stom zijn om dat niet te doen!
Niet geschoten is altijd mis! Je geeft gewoon aan dat sinds enkele dagen dat gekraak er is en dat dat niet hoort! Of ze daarnaar dus willen kijken en het willen maken. Dan zullen het óf de rubbers óf de versleten draagarm zijn (of een combi daarvan).
Duidelijke taal :lol: Wat je noemt zal waarschijnlijk aardig in de euro's gaan lopen. Overmorgen maar eens een belletje geven.
door allewijn
#25471
Vincentos schreef:
Duidelijke taal :lol: Wat je noemt zal waarschijnlijk aardig in de euro's gaan lopen. Overmorgen maar eens een belletje geven.
Haha ja sorry dat ik het zo 'direct' zeg, maar zo bedoel ik het eigenlijk wel, want je zou gek zijn als je bovag garantie hebt om dan niet naar zoiets te laten kijken.
Hoezo denk je trouwens dat dat in de euro's gaat lopen? Die kosten zijn voor de garage hoor! De Bovag garantie dient zoiets te dekken en de reparatiekosten moeten zijn dan gewoon op zich nemen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]